• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

پیگیری یک خبر،آیا گوش شنوائی هست؟

  • کد خبر : 2320
  • 20 اردیبهشت 1392 - 21:06

آوای جم _ علی دانشمند ؛گاهی احساس می کنم در این شهر گوشی برای شنیدن نیست و یا اگر هست قصدی برای شنیدن ندارد،شهرستان جم جنوبی ترین نقطه استان بوشهر که اینک مرکز اصلی رفت و آمد کارجویان و مسکن گزینان قرار گرفته است هر روزه نیازهای جدیدی در آن احساس می شود

خیابان هایی که بعضاً در مرکز شهر پاسخگوی خودرو ها نیستند و مغازه هایی که یا همه چیز را ندارند و یا اینکه همه وقت حضور ندارند . بسیاری نیازهای دیگر که فعلاً در حد آرزویند مثل هتل،مسافرخانه،حمام عمومی و…..

در این بین اما برخی نیازها خواست عمومی بیشتری دارند و عموماً بومیان جم همواره ما اصحاب رسانه را سرزنش و نکوهش می کنند که چرا خواسته به حقشان را پیگیری نمی کنیم و گاهی نیز با پوزخند می گویند گوش شنوایی برای حرفهای شما هم نیست.

چهاردهم خرداد ۹۱ بود که رسانه خبری چگاسه مطلبی را در نقد مشکلات داروخانه در شهرستان جم بر خروجی خود قرار داد،بیستم همان ماه مالک داروخانه جوابیه ای فرستاد و بیست و هفتم خرداد ۹۱ نیز شبکه بهداشت و درمان جم جوابیه بلند بالایی ارسال نموده و در پایان نویسنده را به تخصص نداشتن محکوم نمود.

از آن زمان این موضوع متاسفانه پیگیری نشد تا اینکه هشتم اردیبهشت ماه ۹۲ دیگر رسانه خبری شهرستان جم “آوای جم” مطلبی را بر خروجی خود قرار داد و مشکلات مردم را در این بخش بازگو نمود اما اینبار از جوابیه نیز خبری نبود و انگار به کسی برنخورد و یا اینکه دوستان مسئول با خود گفتند چند روزی است و می گذرد،آب ها از آسیاب می افتد و تا سالی دگر نیز خدا کریم است.

حال این سوال مطرح است که آیا اساساً درخواست مردم جم برای کسی اهمیت دارد؟ و آیا توقع شبانه روزی بودن یک داروخانه تا اینقدر بی ارزش است که یکسال از رسانه ای شدن موضوع می گذرد و گوش شنوائی نیست؟

اما دوستان مسئول در شهرستان جم بدانند که دیگر بیخیال موضوع نخواهیم شد و هر هفته منتظر تیترها و مطالبی در نقد این مشکل باشند.

راستی تیتر مقاله سال قبل این بود : تنها داروخانه‌ی شهر ما و تیتر مقاله امسال : این شهرستان! داروخانه ندارد چه شد که از تنها داروخانه به هیچ رسیدیم؟ و به نظر شما تیتر بعدی چه خواهد بود؟


لینک های مرتبط از آوای جم و چگاسه ؛

تنها داروخانه شهر ما – چگاسه

پاسخ مالک داروخانه – چگاسه

پاسخ شبکه بهداشت جم – چگاسه

این شهرستان داروخانه ندارد – آوای جم



 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2320

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.