• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
یادداشت

چالش منتخب جنوب استان برای انتصاب مسئولان دفاتر و مشاوران/ چه کسانی مسئولیت می گیرند؟

  • کد خبر : 12099
  • 29 اردیبهشت 1399 - 14:48
باید دید آیا شیخ موسی احمدی به روال گذشتگان دست به انتخاب می زند و یا ریسک شروع اختلاف نظر را می پذیرد و به همفکران خود اعتماد می کند.

عباس کمالی

فقط ۹ روز دیگر تا شروع بکار مجلس یازدهم زمان باقی است و فعالیت منتخبان مردم به عنوان نماینده رسما از ۷ خردادماه در صحن بهارستان آغاز می شود.

یکی از چالش های مهم نمایندگان جدید، انتخاب روسای دفاتر در تهران و شهرستان های حوزه انتخابیه است.

طبق روال همیشگی، نماینده حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه باید علاوه بر انتصاب مسئول دفتر نماینده در مجلس، ۴ نفر را به عنوان مسئول دفتر در شهرستان های حوزه انتخابیه منصوب کند تا رابط وی با مردم باشند.

در دوران تبلیغات انتخابات،لیست بلند بالایی تحت عنوان کمیته های مختلف توسط ستاد مرکزی شیخ موسی احمدی معرفی شد که هر چند ابهاماتی در مورد کارکرد و فلسفه وجودی این کمیته ها، وجود داشته و دارد اما حالا همین لیست ها، انتظار دارند در کادر اداری و مدیریتی نماینده مجلس حضور جدی تری داشته باشند.

با توجه به اینکه معمولا روسای ستاد شهرستانی، به عنوان رئیس دفاتر شهرستانی هم معرفی می شوند گمانه زنی ها در خصوص احتمال معرفی احمد زائری به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی شیخ در جم افزایش یافته است.
زائری سابقه چندین دوره حضور در شورای شهر جم و مدیریت در حوزه آموزش و پرورش دارد.

بدیهی است انتخاب مسئولین دفاتر بر اساس گرایش فکری سیاسی، چندان آسان به نظر می رسد چرا که از طیف های مختلف در ستاد تبلیغاتی منتخب جنوب استان فعالیت داشته اند و کمتر کسانی با نحله فکری وی همسان هستند.

در دوره گذشته نمایندگی شیخ موسی احمدی، سیامک بهادری از نیروهای جم، ریاست دفتر وی در مجلس را به عهده داشت و باید دید این بار هم شیخ موسی به جمی ها اعتماد می کند یا بر اساس میزان آرای ریخته شده به صندوق ها، از نیروهای کنگان و همشهری خود بهره می برد؟

برخی ها انتصاب عباس تبرکی مسئول ستاد مرکزی شیخ موسی احمدی که از نیروهای قوی و کاربلد جنوب استان است را محتمل می دانند. موضوع انتصاب مشاوران نماینده هم چالش دیگر دکتر احمدی در آغازین روزهای مجلس است.

باید دید آیا شیخ موسی احمدی به روال گذشتگان دست به انتخاب می زند و یا ریسک شروع اختلاف نظر را می پذیرد و به همفکران خود اعتماد می کند./بانیان آزادی

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.