• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
توضیح رئیس کانون هواداران در مورد یک خبر

چک یک میلیاردی ضمانت با سه امضا در کمیته تعیین وضعیت/ حساب باشگاه بسته بود چاره ای نداشتیم

  • کد خبر : 12250
  • 08 خرداد 1399 - 13:24
مبلغ 2 میلیارد و 385 میلیون تومان مجموعا به حساب کانون هواداران پارس واریز شد که یک میلیارد و 385 میلیون تومان از این مبلغ طی چندین فقره چک با امضای من، عبدالرحیم خطیب و محمد اسدی به بازیکنان پارس پرداخت شد.

رئیس کانون هواداران باشگاه پارس جنوبی در گفتگو با آوای بوشهر گفت: چک یک میلیارد تومانی به عنوان ضمانت برای بازگشایی پنجره نقل و انتقالات تیم پارس جم در سازمان لیگ است.

به گزارش آوای بوشهر؛ سید علی موسوی با بیان اینکه در شرایطی که حساب باشگاه پارس جنوبی به علت بدهی سنگین مسدود شده بود و امکان واریز مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی از هیات فوتبال شهرستان به این حساب وجود نداشت افزود: مبلغ ۲ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان مجموعا به حساب کانون هواداران پارس واریز شد که یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان از این مبلغ طی چندین فقره چک با امضای من، عبدالرحیم خطیب و محمد اسدی به بازیکنان پارس پرداخت شد.

وی تصریح کرد: یک میلیارد تومان دیگر هم برای بازشدن پنجره نقل و انتقالات تیم در سازمان لیگ به عنوان ضمانت و با سه امضا تقدیم کمیته تعیین وضعیت شد.

موسوی افزود: تمام تلاش ما در کانون هواداران در بحبوحه بحران مالی پارس، نجات تیم محبوب جم بود و امروز هم اگر باشگاه پارس جنوبی چک جدیدی را جایگزین چک کانون هواداران کند یک میلیارد تومان موجود در حساب کانون، به باشگاه پرداخت خواهد شد.

رئیس کانون هواداران شهرستان جم با تاکید بر لزوم حفظ سهمیه شهرستان جم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم پارس جنوبی جم محبوب مردم و هواداران است و هر جایی نیاز به ورود و کمک به این تیم بوده دریغ نکرده ایم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با نگاه مثبت مسئولان شهرستان و استان و پیگیری باشگاه پارس جنوبی، شاهد انتقال ۵ میلیارد تومان باقی مانده در اداره کل ورزش و جوانان به حساب تیم پارس جم باشیم تا دغدغه مالی تیم برای این فصل رفع شود.

 

خبر مرتبط

بدهی های پارس جم و یک میلیارد تومانی که در حساب کانون هواداران خاک می خورد!
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.