• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5
کارکرد هیات مدیره در باشگاه پارس جنوبی چیست؟

تیم پارس در حال سقوط، هیات مدیره ناپدید!

  • کد خبر : 8999
  • 05 خرداد 1398 - 11:29

در این میان محمد اسدی عضو هیات مدیره باشگاه پارس جنوبی در مصاحبه ای گفته: اعضای هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی تمایلی به تیم داری ندارند و از زمان ورودش به هیئت مدیره باشگاه موفق به تشکیل جلسه نشده است!

آوای بوشهر؛سوت پایان لیگ هجدم در جم زده شد و پارس جنوبی جم با قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول شانزده تیمی، توانست نمره قبولی بگیرد.

تیم کم رمق پارس جم که با تزریق تنها ۴۶ درصد قراردادهای مالی، نفس زنان، همگام با دل هزاران هوادار زردپوش که خطر سقوط به لیگ یک را در فصل جدید شدیدا حس می کنند به پایان ایستگاه سی ام رسید.

تیم پارس با پایان لیگ حالا بی صاحب تر از گذشته شده و خبرهای جسته و گریخته هم نشان از شرایط شکننده این تیم دارد.

در این میان محمد اسدی عضو هیات مدیره باشگاه پارس جنوبی در مصاحبه ای گفته: اعضای هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی تمایلی به تیم داری ندارند و از زمان ورودش به هیئت مدیره باشگاه موفق به تشکیل جلسه نشده است!

حرف های قابل تاملی که اوج فاجعه در باشگاه پارس جنوبی را به خوبی نشان می دهد. تصور کنید باشگاهی با مشکلات مالی شدید روبروست و هر آن احتمال نابودی اش وجود دارد اما اعضای هیئت مدیره اش زحمت یک دورهمی به صرف شیرینی و شربت را به خود نداده اند چه رسد به اینکه پیگیر جذب منابع مالی برای تیم باشند.

بر اساس برخی اطلاعات موجود، بهرام رضاییان عضو هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، محمد اسدی عضو هیئت مدیره، علیرضا رضایی پیشکوست کشتی(زنجانی)، آرش میراسماعیلی پیشکسوت جودو( لرستانی)، حمیدرضا جهانی مدیر امور مالی منطقه ویژه عسلویه از اعضای هیات مدیره باشگاه پارس جنوبی هستند.

نکته جالب تر اینکه گویا هنوز مهدی یوسفی مدیرعامل سابق منطقه ویژه به عنوان رییس هیئت مدیره است و حکم سید پیروز موسوی( مدیرعامل جدید منطقه ویژه) برای در دست گرفتن زمام باشگاه پارس جنوبی امضا نشده است. امتناع سید پیروز از تیم داری گویا مهم ترین عاملی است که مانع امضای حکم وی شده است و وی منتظر پایان حسابرسی سازمان بازرسی کل کشور بر امور مالی باشگاه است.

فارغ از اینکه چه کسی هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی است؛ نیاز است قبل از کمک هر مسئول استانی یا نماینده مجلس، تغییرات اساسی در ساختار مدیرتی باشگاه رخ دهد و اعضای هیئت مدیره باشگاه شده ولو برای عکس یادگاری هم که شده به دور یک میز جمع شوند و چشم اندازی برای تیم فوتبال پارس مشخص کنند.

فصل نقل و انتقالات در پیش است و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه باید تا دیر نشده با انتخاب سرمربی بادانش و جذب بازیکنان باکیفیت و جوان، تیم را برای فصل بعد آماده کنند اما به نظر می رسد هنوز خواب زمستانی به پایان نرسیده و بعید است برف های پارس برای فصل جدید هم آب شود.

اگر واقعا توان و اراده ای برای تیم داری وجود ندارد لطفا مردم و هواداران را بازی ندهید چرا که دود این موش و گربه بازی به چشم همه مسئولان خواهد رفت و شاید آن موقع برای تقلا دیر باشد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.