• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
18

کارگران پتروشیمی مرجان هم حقوق نگرفته اند/ پویا نصب پارس حقوق بده نیست!

  • کد خبر : 11817
  • 07 اردیبهشت 1399 - 23:09
طبق اعلام کارگران تعمیرات پتروشیمی مرجان، پیمانکار نیمی از حقوق اسفندماه 98 و حقوق فروردین ماه 99 را پرداخت نکرده و کارگران این شرکت با مشکلات جدی در تامین زندگی مواجه شده اند.

آوای بوشهر؛ پس از انتشار خبر عدم پرداخت حقوق چندماهه کارگران تعمیرات پتروشیمی بوشهر توسط شرکت پیمانکاری پویا نصب پارس، اکنون خبر می رسد کارگران پویا نصب پارس در پتروشیمی مرجان هم از این پیمانکار طلبکارند و پرداخت نمی کند!

به گزارش آوای بوشهر؛ طبق اعلام کارگران تعمیرات پتروشیمی مرجان، پیمانکار نیمی از حقوق اسفندماه ۹۸ و حقوق فروردین ماه ۹۹ را پرداخت نکرده و کارگران این شرکت با مشکلات جدی در تامین زندگی مواجه شده اند.

پیگیری های این کارگران برای الزام پیمانکار به پرداخت حقوق معوقه هم تاکنون بی نتیجه بوده و انتظار دارند مدیران پتروشیمی مرجان، پیمانکار را مکلف به پرداخت حقوق و مزایای شان کند.

کارگران می گویند شرکت از پرداخت حق کمپ نیروهای بومی هم خودداری می کند در حالی که  نیروهای غیر بومی از کمپ اقامتگاهی استفاده می کنند اما نیروهای بومی هم از کمپ و هم از حق کمپ محروم شده اند.

شرکت پتروشیمی مرجان به عنوان طرح متانول هفتم از جمله طرح های برنامه پنجم شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که با ظرفیت پنج هزار تن در روز ( معادل ۱/۶۵۰/۰۰۰ تن در سال) تحت لیسانس هالدور تاپسو در فاز ۲ منطقه عسلویه در استان بوشهر در منطقه انرژی پارس احداث شده است.

شرکت پتروشیمی مرجان سال ۱۳۹۰ ساخت آن در زمینی به مساحت هفت هکتار عملیات اجرایی آن آغاز شد و برای اجرای این طرح پتروشیمی متانول مرجان ۹۱۴ میلیون دلار سرمایه گذاری شده که در زمان بهره برداری ۲۵۰ نفر در آن مشغول کار می‌شوند.

طرح متانول مرجان به ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۶۵۰ هزارتن در شهریور ماه ۹۷ با حضور رئیس جمهور روحانی به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.