• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

کاشت ۳۰۰ اصله نهال توسط پالایشگاه نهم پارس جنوبی در پارک کردشگری شهر بنک از توابع شهرستان کنگان

  • کد خبر : 4847
  • 19 اسفند 1396 - 8:04

آیین روز درختکاری، با مشارکت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی و آموزش و پرورش شهرستان کنگان، با کاشت بیش از ۳۰۰ اصله نهال به مساحت تقریبی۳ هزار متر مربع در پارک گردشگری شهر بنک برگزار شد. این آیین با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان، دانش آموزان و جمعی ازکارکنان […]

آیین روز درختکاری، با مشارکت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی و آموزش و پرورش شهرستان کنگان، با کاشت بیش از ۳۰۰ اصله نهال به مساحت تقریبی۳ هزار متر مربع در پارک گردشگری شهر بنک برگزار شد.

این آیین با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان، دانش آموزان و جمعی ازکارکنان پالایشگاه نهم برگزار شد.

محمود محمدی رئیس ایمنی،بهداشت،محیط زیست وپدافند غیرعامل پالایشگاه نهم با اشاره به اهمیت محیط زیست پیرامون اظهار داشت: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک به ارتقای وضعیت محیط زیست شهرستان کنگان طرح هر دانش آموز کنگانی یک درخت برگزار شد.

وی هدف از این اقدام را نهادینه کردن فرهنگ صیانت و توسعه نگرش زیست محیطی توسط نونهالان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: مقرر گردیده است که هر ساله تعدادی زیادی نهال در شهرهای مجاور پالایشگاه نهم کاشته شود تا ضمن توسعه فضای سبز، نقش بی بدیلی در تصفیه آب و هوا و جلوگیری از فرسایش خاک داشته باشد.

محمود محمدی با بیان اینکه ۳۰۰ اصله گونه های مقاوم در برابر آب و هوای گرم و خشک و سازگار با توپولوژی منطقه در این طرح کاشته شد اظهار داشت: مساحت تقریبی کاشت این درختان بیش از ۳۰۰۰ متر مربع می باشد.

2
2
2
اصلی
1
2

مجتمع گاز پارس جنوبی
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4847

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.