• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

کرونایی‏‌های بوشهر به ۳۸ نفر رسید+ جزییات

  • کد خبر : 11418
  • 26 اسفند 1398 - 20:06
آزمایش کرونا ۴ بیمار دیگر در استان بوشهر مثبت اعلام شد

 دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: آزمایش کرونا ۴ بیمار دیگر در استان بوشهر مثبت اعلام شد و مجموع بیماران کرونایی این استان به ۳۸ نفر رسید.

به گزارش «آوای بوشهر»؛ دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه ۳۸ نفر است.

او تصریح کرد: از چهار بیمار جدیدی که جواب آزمایش آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان آقایی ۵۸ ساله ساکن شهرستان دشتستان و شغل راننده دارای سابقه سفر به گیلان است که در حال حاضر بهبودیافته و قرنطینه خانگی است و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: بیمار دیگر نیز آقایی ۶۰ ساله ساکن شهرستان تنگستان که در حال حاضر بهبودیافته و قرنطینه خانگی است و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

دکتر کشمیری افزود: دیگر بیمار جدید نیز خانم ۵۶ ساله ساکن بوشهر که سابقه مسافرت به شهرستان کازرون برای شرکت در مراسم ترحیم دارد در حال حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

او ادامه داد: دیگر بیمار جدید نیز آقایی ۳۹ ساله ساکن بوشهر سابقه مسافرت به کرج داشته است در حال حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۵۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر تاکنون ۲۷ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و هفت نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دکتر کشمیری با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، بیان کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند، دور همی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.