• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

کشف ۵ تن مواد مخدار در شهرستان عسلویه/اشتغال بومی ها از وظایف لاینفک شرکت های نفتی است

  • کد خبر : 4913
  • 27 اسفند 1396 - 10:47

رئیس جلسه شورای اداری عسلویه با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در ایجاد اشتغال جوانان گفت: رسیدگی به مسئله اشتغال نیروی انسانی بیکار در شهرستان عسلویه از وظایف لاینفک مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است.  سید علی رضا سجادی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری عسلویه با بیان اینکه در سال ۹۶ […]

رئیس جلسه شورای اداری عسلویه با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در ایجاد اشتغال جوانان گفت: رسیدگی به مسئله اشتغال نیروی انسانی بیکار در شهرستان عسلویه از وظایف لاینفک مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است.

 سید علی رضا سجادی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری عسلویه با بیان اینکه در سال ۹۶ شاهد اتفاقات تلخ و شیرین زیادی بودیم  اظهار داشت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با حضور حداکثری در سطح کشور و به ویژه در شهرستان عسلویه با  حضور حداکثری  کام دوست داران نظام و انقلاب را شیرین کرد .

و بیان کرد:  در سالی که گذشت شاهد حرکت‌های ملی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم که ریشه‌های انقلاب و نظام اسلامی را محکم‌تر کرد.

رئیس جلسه شورای اداری عسلویه خاطر نشان کرد: طی هفته دولت و دهه فجر طرح‌های مهمی عملیات اجرایی آنها آغاز و یا مورد بهره برداری قرار گرفت که جا دارد بخاطر همه پیگیری‌ها و زحمات از روسای دستگاههای اجرایی شهرستان تشکر و قدردانی شود.

سجادی عزم شورای تامین شهرستان در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را جدی دانست و بیان کرد: کشف بالای  ۵ تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی، دریابانی،سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) دستاورد ارزشمندی است که ماحصل تعامل و همکاری فی‌مابین وشایسته تقدیر است.

معاون سیاسی فرمانداری عسلویه در ادامه افزود: تبدیل شدن مرکز بخش چاه مبارک به شهر از دیرباز از مطالبات مردم شهرستان عسلویه و بخش چاه مبارک بوده که با عنایت و امعان نظر استاندار،  پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار به ثمر نشست که امید است ارتقاء روستای بیدخون به شهر نیز با حسن نظر استاندار ، پیگیری نماینده مردم  و فرماندار محقق شود.

وی، با بیان اینکه  با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد فارغ التحصیلان هیچ گاه جامعه عاری از افراد بیکار نمی‌شود تصریح کرد: تلاش های زیادی  برای به کارگیری نیروی انسانی بومی  با تحصیلات دیپلم به بالا  صورت گرفته است و موفقیت‌هایی نیز در این راه کسب شده است.

معاون سیاسی فرمانداری عسلویه  بیان کرد: مدیران عامل صنایع فعال در شهرستان عسلویه باید توجه داشته باشند که رسیدگی به مسئله اشتغال نیروی انسانی بیکار در شهرستان از وظایف لاینفک آنهاست و هیچ گونه کوتاهی از آنها در این زمینه پذیرفته نیست.

سجادی تلاش برخی از مدیران عامل شرکتها در جذب و بکارگیری نیروهای بومی را ستود و خواستار همراهی همه مدیران عامل  و مسئولان در زمینه اشتغال شد.

معاون سیاسی عسلویه ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و نوروز باستانی از همه اعضای ستاد تسهیلات سفر خواست که در راستای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی تلاش کنند.

وی از کارگروه تنظیم بازار خواست که در این ایام نظارت و کنترل لازم بر بازار داشته باشند./تسنیم

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4913

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.