• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
تقاضای رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از وزیر

کشمیری: محدودیت های استان از سر گرفته شود/فوت ۴۳ کرونایی و بستری ۱۸ نفر در بخش ویژه

  • کد خبر : 12506
  • 31 خرداد 1399 - 7:58

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر گفت: با توجه به آمار رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، اعمال دوباره محدودیت‌ها، تعطیلی واحد‌های مختلف صنفی و منع آمد و رفت ضروری به نظر می‌رسد. به گزارش آوای بوشهر؛ سعید کشمیری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های […]

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر گفت: با توجه به آمار رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، اعمال دوباره محدودیت‌ها، تعطیلی واحد‌های مختلف صنفی و منع آمد و رفت ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش آوای بوشهر؛ سعید کشمیری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و  ۱۸ مورد از موارد بستری نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او ادامه داد: ۸۸ مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش پنج مورد مبتلای جدید بستری در بخش‌های مراقبت ویژه، افزود: اکنون ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

کشمیری با بیان اینکه ۲۷۴ نفر بیمار حاد تنفسی در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان‌های استان بوشهر مراجعه کرده‌اند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱ هزار و ۲۶۷ بیمار حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان بوشهر مراجعه کرده‌اند که سه هزار و ۲۴۸ نفر از آنان در بیمارستان‌ها بستری‌شده‌اند و از این تعداد دو هزار ۴۳ نفر ترخیص شده‌اند.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند، افزود: یک آقای ۵۴ ساله ساکن شهرستان بوشهر، یک خانم ۷۱ ساله و یک آقای ۴۵ ساله ساکن شهرستان گناوه که هر سه سابقه بیماری زمینه‌ای داشتند، فوت کرده‌اند.

سعید نمکی وزیر بهداشت، رئیسی معاون بهداشت و جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جریان آخرین وضعیت استان در خصوص بیماری کووید ۱۹ قرار گرفتند.

کشمیری در این تماس‌ها با بیان مشکلات استان بوشهر در مقابله با ویروس کرونا، درخواست استان برای اعمال محدودیت‌های دوباره در نحوه فعالیت اصناف، ادارات و رفت و آمد‌ها را در هفته پیش رو عنوان کرد.

او گفت: با توجه به آمار رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و سیر صعودی آمار فوتی‌ها، اعمال دوباره محدودیت‌ها و تعطیلی واحد‌های مختلف صنفی و منع آمد و رفت ضروری به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.