• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
تمرینات تیم پارس تعطیل شد؛

کمالوند: منتظرند موسوی معجزه کند/ خوشبین نیستم!

  • کد خبر : 9497
  • 08 مرداد 1398 - 18:49

همه منتظر هستند تا موسوی و رضاییان با زدن عصای حضرت موسی به زمین معجزه کنند و پول به تیم تزریق شود. این تیم برای شهر جم است و مسئولان استان و نمایندگان مجلس باید فکری به حال این تیم کنند. هزینه اسکان تیم در هتل ها از جیب شخصی مدیرعامل است.

به گزارش آوای بوشهر؛ فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم در گفت و گو با برنامه رادویی پسین ورزش از آخرین وضعیت تیم پارس جم گفت: وضعیت تیم از بعد فنی مشکلی ندارد و از بعد مالی در بحران است و در دو روز آینده تمرینات تعطیل خواهد شد.

وی گفت: این تیم مشخص نیست متعلق به کجاست و کسی این باشگاه را گردن نمی گیرد و ۵۴ روز است که سرمربی تیم هستم و خبری از پول نیست و مشخص نیست چه موقع پول به تیم واریز می شود.

کمالوند با بیان اینکه مسئولین حتی حاضر نیستند قول زمان پرداخت پول بدهند افزود: بازیکنان با تعهد اخلاقی که داده ایم به تیم ملحق شده اند و ما حتی پول هتل سرعین را نیز پرداخت نکرده ایم و مشکلات زیاد است.

سرمربی پارس جم با اشاره به اینکه مسئولین استان بوشهر مهندس موسوی را تنها گذاشته اند خاطر نشان کرد: بازیکن فوتبال کارمند جایی نیست که زندگی خود را با پولش اداره کند و مجبورم که به بازیکنان اعلام کنم هرکس دوست دارد به تیم دیگری برود و تمرینات در چند روز آینده تعطیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه من به این وضعیت فعلی پارس جنوبی خوش بین نیستم گفت: اول باید وضعیت مالکیت این تیم مشخص شود و مشخص شود چه کسی می خواهد به تیم پول تزریق کند. شاهین وضعیت مشخصی دارد و توسط شهرداری بوشهر اداره می شود.

فراز کمالوند در ادامه گفت: تعداد زیادی از بازیکنان فصل قبل به دلیل مشکلات مالی از جمع ما جدا شدند و بیش از ۵۰ درصد از باشگاه طلب دارند و من به این بازیکنان نیاز دارم.

وی افزود: همه منتظر هستند تا موسوی و رضاییان با زدن عصای حضرت موسی به زمین معجزه کنند و پول به تیم تزریق شود. این تیم برای شهر جم است و مسئولان استان و نمایندگان مجلس باید فکری به حال این تیم کنند. هزینه اسکان تیم در هتل ها از جیب شخصی مدیرعامل پرداخت می شود.

کمالوند با بیان اینکه مبلغ قرارداد بازیکنان جدید پارس جم از سال گذشته کمتر است گفت: ارزان ترین تیم لیگ هستیم و ۱۰ بازیکن ما قراداد بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دارند. ۴ بازیکن دیگر نیز دارای قرارداد نسبتا بالایی هستند که نصف مبلغ پیشنهادی دیگر تیم ها به این بازیکنان است.

وی افزود: مشکل اساسی ما از آینده باشگاه در پرداخت هزینه هاست که با توجه به کاهش ۳۵ درصدی بودجه و طلب های سال قبل، آیا باشگاه قادر است پول بازیکنان را در این فصل بدهد.

کمالوند با بیان اینکه من فکر میکنم به دنبال سقوط این تیم به لیگ یک هستند افزود: فوتبال در لیگ برتر شوخی نیست و همه تیم ها در لیگ تا دندان مسلح هستند و این وضعیت تیم داری نیست.

وی در خصوص وضعیت قراردادش با باشگاه پارس جنوبی گفت:بحث انعقاد قرارداد نیست و نیاز است یک ضمانت اجرایی باشد که قرارداد را امضا کنیم. تیم اکنون به آژانس های هوایی و هتل های کشور بدهکار است.

فراز کمالوند در پایان خاطز نشان کرد: اگر به فکر بقای این تیم در لیگ برتر هستند که مشکلات مالی را حل کنند وگرنه با ادامه روند فعلی پارس به لیگ یک سقوط می کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.