• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

گازجم ۰ – شهرداری لنگرود ۰ / معماری : از عملکرد بازیکنانم راضی ام

  • کد خبر : 1808
  • 18 آبان 1391 - 5:13

 

به گزارش آوای جم به نقل از لنگر لیگ : هفته هشتم لیگ دسته دوم با تساوی بدون گل تیمهای شهرداری لنگرود و گاز جم به پایان رسید. این بازی سرد و کسل کننده از ساعت ۱۴:۱۵ در زمین ورزشی تختی چابکسر برگزار شد.

 

به حدی این بازی سرد و کسل کننده ود که جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارد. به هر حال باز هم شهرداری لنگرود نتوانست نتیجه خوبی کسب کند و به تساوی بدون گل رضایت داد. در نیمه اول بازی شاهد خطاهای متععد از هر دو تیم بودیم به گونه ای که داور بازی سعی در کارت ندادن به هر دو تیم را داشت. در یکی از صحنه ها در حالی که بازیکن گاز جم از عمد توپ را با دست لمس کرد داور بازی به طرز عجیبی به این بازیکن کارت زرد نداد تا مشخص شود چه داور ضعیفی را در این بازی شاهد خواهیم بود.

در همین نیمه ودر یک حرکت انفرادی زیبا توپ به حامد پور ابراهیمی رسید و این بازیکن توسط مدافع گاز جم سرنگون شد و داور متاسفانه پنالتی نگرفت.  تیم گاز جم هم فقط رو به توپهای بلند می آورد که ثمره ای نداشت و بیشتر توپها را هادی راستگوه با ضربه سر دفع می کرد. با نگاهی اجمالی میشد فهمید که مربیان گاز روی تیم شهرداری لنگرود کار کرده اند وتیم شهرداری لنگرود را کاملا آنالیز کرده اند به گونه ای که از همان جلو پرس و کاملا با حامد پور ابراهیمی و حسین حبیبی یارگیری سختی و را انجام می دادند.

با شروع نیمه دوم این بازیکنان شهرداری لنگرود بودند که از سمت چپ و راست به سمت دروازه حریف یورش می بردن اما باز هم نمی توانستند از این دفاع سفت و سخت عبور کنند. چندین کرنر هم در این نیمه برای شهرداری به دست آمد که باز هم نتیجه ای در بر نداشت. اما در دقیقه ۵۰ بازی بالاخره احمد فیضی پس از مدتها به بازی آمد و روند بازی را عوض کرد و همین بازیکن در یک حرکت زیبا پشت محوطه جریمه گاز جم سرنگون شد تا داور خطا اعلام کرده و یک ضربه آزاد به سود تیم شهرداری اعلام شود. همین موقعیت ایستگاهی بهترین موقعیت بازی بود که حامد پورابراهیمی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه ی بسیار زیبا تو را به سمت دروازه گاز جم فرستاد که دروازه بان گاز جم به زیبایی توپ را از گوشه سمت چپ دروازه خود دفع و به کرنر فرستاد. بعد از این واکنش این بازیکن به طرز بسیار جالبی به خوشحالی می پرداخت.

در ادامه بازیکنان و دروازه بان گاز جم چندین مرتبه خود را به زمین می انداختند تا وقت بازی را تلف کنند و این باعث عصبانیت حاضرین در ورزشگاه شد. در ادامه هم شهرداری نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند و این بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

لنگرلیگ: در پایان بازی سرمربیان دو تیم  از این بازی سرد و کسل کننده می گویند.

سرمربی تیم گاز فجر جم بوشهر پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما از تیم لنگرود شناخت کافی داشتیم آنها تیم جوان، دونده و از بازیکنان خوبی برخوردارند.

‘حمید معماری’ افزود: با تحلیلی که انجام داده بودیم، تمام راه های نفوذ آنها را بستیم و در تک موقعیت ها، بچه های ما بهتر از حریف عمل کردند.

وی ادامه داد: از نتیجه بازی با توجه به بعد مسافت، راه و خستگی بازیکنان رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری لنگرود نیز در گفتگو با ایرنا بیان کرد: بازیکنان ما امروز عملکرد مناسبی در زمین نداشتند ضمن اینکه تیم حریف، دفاع خوبی مقابل تیم ما انجام می داد.

‘حمیدرضا منصوری’ افزود: این بازی بار فنی نداشت و تیم حریف برای کسب یک امتیاز وارد زمین شده بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1808

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.