• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14
اختصاصی آوای بوشهر؛

گمانه زنی ها در مورد چرایی رفتارهای متناقض سرمربی پارس جم/ از تلاش برای جذب سرمایه گذار تا پیشنهاد سرمربی گری تیم لیگ برتری

  • کد خبر : 10611
  • 22 آذر 1398 - 9:40

باید دید شرایط باشگاه پارس جنوبی به کجا خواهد کشید و آیا فراز کمالوندی که ادعا کرده بود هیچ تیم لیگ برتری را در نیمه راه رها نکرده و از جیب شخصی اش برای پارسی ها خرج خواهد کرد! برای ادامه راه چه تصمیمی خواهد گرفت!

آوای بوشهر؛ باشگاه پارس جنوبی این روزها حال و روز خوبی ندارد، از حاشیه های مالی گرفته تا صحبت های سرمربی این تیم درخصوص مسائل سیاسی کشور و البته اصرار به انتشار برخی مشکلات پیش پا افتاده و جزئی که جمی ها را در کانون توجه رسانه های ملی و بین المللی قرار داده و البته خوراک برای هجمه به ایران فراهم کرده است.
فراز کمالوند در مصاحبه هایش از رفتن سخن می گوید و شرایط فعلی پارس را بهانه ای کرده تا نیم فصل از جمع زردپوشان جمی جدا شود.
برخی ها بر این باورند این تصمیم کمالوند بیشتر جنبه روانی داشته تا بلکه مسئولین نفتی و استان بوشهر فکری به حال این مشکلات مالی این تیم کنند و برخی دیگر نیز معتقدند که کمالوند دیگر علاقه و رمقی برای مربیگری این تیم ندارد.
شاید علت بی انگیزگی فراز کمالوند در ادامه مربیگری پارس، اخباری است که در مورد تمایل باشگاه ماشین سازی برای عقد قرارداد با وی است و شنیده شده رایزنی هایی با فراز کمالوند در جریان است تا در نیم فصل دوم لیگ هدایت این تبریزی را برعهده بگیرد.
گویا مالکین باشگاه ماشین سازی با رسول خطیبی سرمربی حال حاضرشان به مشکل برخورده اند و قصد دارند جایگزین مناسبی را برای خطیبی انتخاب کنند و هم اکنون نیز در حال رایزنی با چند گزینه، از جمله فراز کمالوند هستند.

کوک کردن ساز رفتن از سوی فراز کمالوند نیز می تواند دلیلی بر این ادعا باشد تا با فراهم شدن شرایطش در باشگاه ماشین سازی، به این تیم تبریزی برود.
از سوی دیگر شنیده شده فراز کمالوند در نشستی با هواداران این تیم از تلاشش برای واگذاری تیم به یک سرمایه گذار خبر داده که برخی تحلیل ها، یکی از دلایل رفتارهای متناقض فراز کمالوند را، بستر سازی برای واگذاری تیم پارس می دانند.
یقینا کمالوند که به تازگی به سطح اول فوتبال ایران برگشته است، قصد ندارد به این زودی از جرگه مربیان لیگ برتر خارج شود و بعید به نظر می رسد که در صورت جدایی از پارسی ها، مجددا به لیگ یک برگردد.
حال باید دید شرایط باشگاه پارس جنوبی به کجا خواهد کشید و آیا فراز کمالوندی که ادعا کرده بود هیچ تیم لیگ برتری را در نیمه راه رها نکرده و از جیب شخصی اش برای پارسی ها خرج خواهد کرد! برای ادامه راه چه تصمیمی خواهد گرفت!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.