• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

گنجی:دفاع مقدس نشانه حقانیت جمهوری اسلامی بود .

  • کد خبر : 1664
  • 02 مهر 1391 - 4:03

امام جمعه شهرستان جم در نشست هیئت عاشقان ولایت شهر ریز شهرستان جم گفت : فعالیت های حلقه های صالحین گامی موثر در مقابله با تهاجمات فرهنگی است .

 

به گزارش خبرنگارآوای جم : شب گذشته بمناسبت هفته دفاع مقدس نشست هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر ریز با حضور امام جمعه شهرستان جم، فرمانده ناحیه مقاومت و همچنین بسیجیان و سرگروههای حلقه های صالحین حوزه امام حسین(ع) در حسینیه سیدالشهداء شهر ریز برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد گنجی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت هشت سال دفاع مقدس همه زیبایی، کرامت، عزّت،ایثار و فداکاری بود و به فرموده امام ما در جنگ ، انقلابمان را به دنیا صادر کردیم و دفاع مقدس نشانه حقانیت جمهوری اسلامی بود .

وی در ادامه گفت:  همه می دانیم که در دفاع مقدس جمهوری اسلامی نه تنها دولت بعثی  با ما درگیر جنگ بود بلکه تمام دنیا با ما درگیر شدند ، بعضی ها پنهان و بعضی ها آشکارا از صدام حمایت می کردند و تمامی امکانات خود را در اختیار او قرار دادند

گنجی بیان کرد:  در دفاع مقدس در واقع تمام دنیا بسیج شد در مقابل ملت ایران و ملت ایران با نیروی ایمان و فداکاری جوانان ۸ سال جانانه در مقابل دنیا ایستاد و در حقیقت در این جنگ نه تنها صدام شکست خورد بلکه تمام دنیا شکست خورد .

وی گفت: ما در مقابل تمام دنیا با دست خالی ایستادیم و آنچه که باعث پیروزی ما شد، ایمان ، اتحاد و باورهای دینی ما بود و اگر امروزه در کشورهای اسلامی موج بیداری شکل می گیرد اینها به برکت نظام اسلامی و دفاع مقدس ما است .

در پایان نشست حجت الاسلام گنجی به شبهاتی که در حلقه های تربیتی توسط سر گروهها و مربیان تربیتی مطرح شده بود پاسخ دادند .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1664

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.