• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

گنجی:مشکل عدم پیشرفت استان بوشهر،ضعف مدیریت است

  • کد خبر : 1890
  • 18 آذر 1391 - 4:41

 

به گزارش آوای جم؛ حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم به پیام‌های عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با ظلم و ظالم و استقامت در برابر زورگویان از درس‌های بزرگ عاشوراست.

 

وی با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) افزود: امام سجاد(ع) در سختی و اسارت استقامت کرد و در برابر دشمن خم به ابرو نیاورد و با خطبه‌های آتشین پیام عاشورا را منتقل کرد.

امام جمعه جم در ادامه به شهادت سومین شهید محراب اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان با شهادت علما و ائمه جمعه خود را منفورتر کردند.

گنجی با اشاره به تصویب سازمان ملل در بازدید از تاسیسات هسته‌ای اسرائیل تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و حاضر به امضای قرارداد نیست و این رسوایی برای آمریکاست که از این رژیم دفاع می‌کند؛ امیدوار هستیم این رژیم تحت فشار قرار گیرد و به قانون تن دهد.

وی در ادامه به شکار پهپاد آمریکا اشاره کرد و گفت: پهپاد آمریکا توسط پدافند سپاه شکار شد و پیروزی برای نظام اسلامی و شکستی برای دشمن بود و این پیام مهمی داشت و اینکه اگر دشمن در خلیج فارس حرکتی نسنجیده انجام دهد بلافاصله ما آماده دفاع هستیم.

امام جمعه جم در ادامه با انتقاد از رئیس جمهور در انتصابات غیرمنتظره هفته گذشته افزود: این انتصابات در راستای بهبود کابینه نبوده و بوی انتخابات می‌دهد.

گنجی اذعان داشت: ناپسندتر از این انتصابات، تعریف و تمجید رئیس جمهور از مشایی بود و بیش از ۲۰ صفت در تمجید از مشایی بیان کرد و این در حالی است که این چهره معلوم‌الحال اعتقادی به ولایت فقیه ندارد و فردی انحرافی است و تمجید از این چهره، کوچک شدن رئیس جمهور بود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در ۲۷ تیرماه ۸۸ در واکنش به انتصاب این شخص با صراحت خواستار برکناری ایشان شد و رئیس جمهور نباید این تعریف و تمجید را انجام می‌داد.

امام جمعه جم در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریتی اخیر در استان بوشهر اظهار داشت: استاندار جدید با عزمی جزم برای توسعه و پیشرفت استان تلاش می‌کند و این تغییرات در همین راستاست و باید به استاندار کمک کنیم و مسیر را برای توسعه استان هموار کنیم.

گنجی خاطرنشان کرد: مشکل عدم پیشرفت استان کمبود اعتبارات و پول نیست بلکه مشکل ضعف مدیریت است و برخی مدیران ضعیف و ناکارآمد باید تعویض شوند و نیروهای کارآمد و پویا تزریق شوند.

وی گفت: استان بوشهر دارای ۱۰ بندر مهم و دارای منابع عظیم نفت و گاز است و نباید شاهد پسرفت استان باشیم و تقویت بدنه مدیریتی در این مسیر بسیار مهم است.

گنجی با اشاره به انتشار شب‌نامه علیه استاندار افزود: شب‌نامه‌ها جایگاهی ندارند و اگر انتقادی وارد است باید مستدل بیان شود و پخش شب‌نامه و شایعه‌پراکنی جایگاهی ندارد./فارس

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1890

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.