• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

گنجی : هاشمی رفسنجانی از ابتدا تاکنون در خدمت نظام بوده است

  • کد خبر : 2067
  • 13 بهمن 1391 - 15:11

به گزارش خبرنگار آوای جم ، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقش امام خمینی(ره) به عنوان رهبر و نقش مردم و ایمان و اعتقادات بالای مردم در پیروزی انقلاب بی‌نظیر است.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: امام عظیم‌الشان با قیام بزرگ خود به سلطه دو هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت پایان داد و باید قدر این نظام را بدانیم.

گنجی با اشاره به سالروز بیعت همافران با امام (ره) تصریح کرد: این بیعت و دیدار تاریخی فرماندهان نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، گامی بزرگ در مسیر پیروزی انقلاب بود.

 

وی اضافه کرد: روحانیت معظم در تمام عرصه‌ها در موفقیت‌های کشور دخیل بوده و در ایام پیروی انقلاب نیز نقش روحانیت بسیار برجسته بود.

امام جمعه جم با اشاره به سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلح نظام اظهار داشت: ۱۷ بهمن سال ۶۶ با تدبیر شایسته امام راحل این مجمع تشکیل شد که همانگونه که از نامش برمی‌آید به منظور تشخیص مصالح نظام به وجود آمده است.

گنجی به شخصیت هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: هاشمی رفسنجانی از ابتدای نهضت تاکنون در خدمت نظام بوده و در مبارزات قبل از انقلاب نیز نقشی موثر داشته است.

وی افزود: برخی تلاش دارند بین هاشمی و ولایت فقیه اختلاف ایجاد کنند و همه وظیفه داریم در مسیر وحدت و همدلی حرکت کنیم.

امام جمعه جم یادآور شد: نیروهای باسابقه نظام باید دست به دست هم بدهند و مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند؛ رهبر معظم انقلاب نیز فرمود ” حل مشکلات معیشتی مردم اوجب واجبات است”.

وی به سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ اشاره کرد و اذعان داشت: در این عملیات از اصل غافلگیری به دشمن ضربه زدیم و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، عملیات والفجر ۸ بسیار ارزشمند و مهم بود.

گنجی افزود: در حالی که ماهواره‌های آمریکایی برای عراق کار می‌کردند، متوجه این عملیات نشدند و زمانی متوجه شدند که رزمندگان ایران اسلامی از اروند هم عبور کرده بودند و دشمن را با شکست مواجه کردند و در این عملیات آمریکا و عراق غافلگیر شدند.

وی اضافه کرد: لازم است یاد و خاطره شهدای این عملیات و تمام شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی بداریم و به یاد اتحاد و همدلی آن دوران، با وحدت و اتحاد برای سربلندی نظام اسلامی اهتمام ورزیم.

منبع : فارس

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2067

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.