• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

یک محموله قاچاق به ارزش ۲٫۵ میلیارد تومان کشف و متوقف شد

  • کد خبر : 2026
  • 02 بهمن 1391 - 13:02

دکتر سید حسن معینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این داروهای قاچاق شامل داروهای بدنسازی، محرک جنسی و لوازم آرایش تقلبی بود.

وی افزود: این اقلام دارویی، هدفی جز آلودگی جوانان این مرز بوم ندارند و متاسفانه مصرف بی‌رویه داروهای بدنسازی، محرک‌های جنسی و لوازم آرایشی که به دنبال تبلیغات سوء و دروغین آنتن‌های بیگانه رواج پیدا کرده است باعث افزایش حجم ورود به صورت قاچاق و غیر قانونی این موارد به داخل کشور شده است.

معینی بیان کرد: متاسفانه مصرف دارو در جوانانی که با هدف خودسازی و بدنسازی و تهذیب نفس پا به میادین ورزشی می‌گذارند نیز شیوع پیدا کرده است و قابل توجه است که بدانیم کشور ما دومین وارد کننده لوازم آرایشی در جهان است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: از جنبه پزشکی نیز مصرف بسیاری از این داروها منجر به صدمه شدید به دستگاه‌های بدن به ویژه کبد و کلیه‌ها می‌شوند و نهایتاً منجر به خسران و بیماری‌های بعدی خواهد شد و همچنین لوازم آرایش تقلبی و غیر استاندارد نه تنها منجر به زیبایی و بهداشت پوست نمی‌شوند بلکه در نهایت منجر به حساسیت‌های مزمن،  اگزما، تیرگی پوست و نازیبایی می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: این محموله قاچاق به ارزش ۲٫۵  میلیارد تومان با زحمات شبانه‌روزی سربازان گمنام سپاه امام صادق (ع) بوشهر کشف و متوقف شد لذا بر خود واجب می‌دانم به عنوان عضو کوچکی از جامعه بهداشت و درمان از این عزیزان و نیز جامعه اطلاعاتی سپاه و بسیج مقاومت عسلویه تقدیر و تشکر کنم.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بیان کرد: خدمت خالصانه و بی منت این عزیزانمان نه تنها منجر به اجر جزیل معنوی خواهد شد بلکه باعث حفظ و صیانت سلامت جسمی و روانی بسیاری از جوانان و نهایتاً جامعه عزیز اسلامی می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2026

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.