• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
سکینه الماسی نماینده مردم در مجلس:

۴۵ پروژه آموزشی در شهرستانهای جنوب استان در دست اجرا است

  • کد خبر : 8574
  • 15 اردیبهشت 1398 - 14:27
آوای بوشهر؛ ۴۵ پروژه آموزشی در شهرستان‌های کنگان، جم، دیر و عسلویه در دست اجرا است که در اسفند ماه گذشته ۲۵ پروژه با حضور وزیر آموزش و پرورش کلنگ‌زنی شد و برخی هم در حال انجام است.

به گزارش آوای بوشهر، سکینه الماسی در آیین تجلیل از معلمان شهرستان کنگان اظهار داشت: گفتن از معلم و شنیدن از نقش و مقام معلم آنگونه که باید و شاید در مقام عمل انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه هزاران مقاله نوشته شده و سخنرانی‌های متعددی در این زمینه صورت گرفته است، افزود: برای اینکه آینده‌سازان را تربیت کنیم نیازمند چند زیرساخت هستیم که شامل آموزش و پرورش پویا و معلمان توانمند و فضای آموزشی مناسب است.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وقتی حرف از توسعه و پیشرفت در کشورهای مختلف پیش می‌آید، همه افتخارات آنها از تغییر و تحول شگرفی است که در آموزش و پرورش می‌آید.

وی بیان کرد: شاهد کلید آموزش معلم است و اگر برای توسعه و پیشرفت موفقیت یک ملت چند عامل را بخواهیم نام ببریم، فقط باید به آموزش تکیه کنیم و این بیانگر جایگاه رفیع و ارزشمند معلم است.

الماسی با بیان اینکه آموزش و پرورش توانمند آینده جامعه را می‌سازد، تصریح کرد: برای اینکه آموزش و پرورش پویا داشته باشیم، نیازمند معلمان باانگیزه و بانشاط هستیم. معلمی که دغدغه معیشت داشته باشد نمی‌تواند به خوبی به وظیفه خود عمل کند.

وی با بیان اینکه نگاه مجلس به آموزش و پرورش ویژه بوده است، خاطرنشان کرد: دیدگاه مجلس نسبت به آموزش و پرورش ویژه است و باید نگاه دولت به آموزش و پرورش ویژه‌تر شود و شاهد افزایش بودجه در این بخش باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: به فرموده رهبری، در یک آرایش جنگ فرهنگی قرار داریم و مسائلی همچون فضای مجازی و سند ۲۰۳۰ از جمله دغدغه‌ها است و معلمان در این زمینه نقشی مهم بر عهده دارند.

سکینه الماسی از اجرای ۴۵ فضای آموزشی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد و افزود: ۲۰ مدرسه در هفته دولت امسال در شهرستان‌های کنگان، جم، دیر و عسلویه به بهره برداری می رسد و همچنین سه میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس کنگان اختصاص یافته است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.