• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

۵ مورد مثبت جدید کرونا/تعداد مبتلایان به ۶۷ نفر رسید

  • کد خبر : 11471
  • 05 فروردین 1399 - 19:58
از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده، سه مورد ساکن شهرستان بوشهر شامل سه خانم ۲۷ ساله، ۴۳ ساله و ۴۵ ساله هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۵ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر سعید کشمیری از بهبودی ۵۸ نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد:امروز پنج نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد تا تعداد مبتلایان در استان به ۶۷ نفر برسد.

او تصریح کرد: از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده، سه مورد ساکن شهرستان بوشهر شامل سه خانم ۲۷ ساله، ۴۳ ساله و ۴۵ ساله هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: خانم ۲۷ ساله داری سابقه سفر به جزیره خارگ به همراه همسر خود را دارد و خانم ۴۳ ساله نیز همسرش در تهران کار می‌کند که یکی از همکاران همسرش در تهران نمونه آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده بود.

دکتر کشمیری تصریح کرد: خانم ۴۵ ساله نیز دختر وی از تهران برگشته بود که هر سه نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

او عنوان کرد: نفرات جدید دیگر نیز که نمونه آزمایش ویروس کرونای آن‌ها مثبت اعلام‌شده دو خانم ۳۹ ساله و ۷۰ ساله ساکن شهرستان دشتستان هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: خانم ۳۹ ساله یکی از بستگانشان از مأموریت تهران برگشته بود و خانم ۷۰ ساله نیز مبتلا به بیماری کلیوی است و فامیل یک از افرادی است که پیش از این نمونه آزمایش وی مثبت اعلام شده که هر دو نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

دکتر کشمیری بیان اینکه از هم‌استانی‌ها درخواست می‌شود از شهر خود به بهانه‌های مختلف خارج نشوند افزود: سفر‌های درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس است، بنابراین در خانه بمانید و عامل مرگ دیگران نشوید.

او بابیان اینکه ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم بیان کرد: امسال احترام به بزرگ‌ترها، نرفتن خدمت ایشان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد، با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.