• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

️یک امتیاز از آخرین بازی سال

  • کد خبر : 4794
  • 12 اسفند 1396 - 11:18

ا تساوی خانگی پارس جنوبی جم مقابل شاگردان امیر قلعه نویی، این تیم از سهمیه لیگ آسیایی فاصله گرفت. به گزارش «خلیج فارس»؛ در هفته ۲۵ لیگ برتر پارس جنوبی جم نیمه اول را با انگیزه زیادی آغاز کرد و با طراحی حملات بی شماری سعی در باز کردن دروازه ذوب آهن داشت که چند […]

ا تساوی خانگی پارس جنوبی جم مقابل شاگردان امیر قلعه نویی، این تیم از سهمیه لیگ آسیایی فاصله گرفت.

به گزارش «خلیج فارس»؛ در هفته ۲۵ لیگ برتر پارس جنوبی جم نیمه اول را با انگیزه زیادی آغاز کرد و با طراحی حملات بی شماری سعی در باز کردن دروازه ذوب آهن داشت که چند واکنش استثنایی از رشید مظاهری باعث شد شاگردان قلعه نوعی نیمه اول را به سلامت بگذرانند.

بازی مالکانه پارس جم با خلق موقعیت های زیادی برای آنها همراه بود اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر مقابل مظاهری ناکام بودند.در این نیمه حسین پورامینی و نوری نبض میانه میدان را از ذوبی ها گرفتند و همین امر باعث شد تا قلعه نوعی بین دو نیمه دستور تعویض بختیار رحمانی را صادر کرد.تارتار که تیمش را با شیوه ۴/۲/۳/۱ در زمین چیده بود تا در این بازی بتواند ذوب آهن اماده را متوقف کند.

عملکرد فوق العاده رشید مظاهری در این بازی و واکنش های وی باعث شد تا مهمان یک امتیاز حساس را از آن خود کند.پارس جنوبی جم برای برد همه کار کرد و روی دروازه ذوب آهن حملات زیادی داشت اما روز خوب گلر ملی پوش اصفهانی ها تنها برای تارتار و شاگردانش یک امتیاز داشت.

ذوب آهن در نیمه دوم توانست روند بازی را به سود خود تغییر دهد و موقعیت هایی را روی دروازه پارس جنوبی جم خلق کند. اما هیچکدام از این فرصت ها تبدیل به گل نشد. هرچه به پایان بازی نزدیک تر شدیم بازیکنان پارس توانستند بار دیگر نبض بازی را در اختیار بگیرند و حملاتی را روی دروازه ذوبی ها داشته باشند.

با این تساوی مهدی تارتار موفق شد در این فصل ۴ امتیاز از امیر قلعه نوعی بگیرد. برد ۳ بر صفر در دیدار رفت در اصفهان و تساوی بدون گل در جم نتیجه ای ایده آل برای تارتار به حساب می آید.

لیگ برتر تا فروردین سال آینده تعطیل شد و قرار است پارس جم هم از هفته آینده اردویی را در کشور اسپانیا برگزار کند. جمی ها ۱۰ فروردین ۹۷ میهمان تیم سپیدرود رشت خواهند بود.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4794

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.