• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

آشنایی با مدرسه ای که ۵ نفر از کادرش ۲۰ سال است که ثابت اند

  • کد خبر : 1975
  • 15 دی 1391 - 22:13

به گزارش خبرنگار آوای جم؛مدتی بود که در پی تهیه گزارشی از یکی از مدارس موفق شهرستان جم بودیم که حالا نام مدرسه شاهد را نیز یدک می کشد،مدرسه ای که یکی از شاخصه های جالب آن، وجود تعداد ۵ نفر از کادر آموزشی آن به مدت ۲۰ سال در کنار هم در همین مکان است.

محمدرضا بابایی مدیر خوش اخلاق آموزشگاه شاهد شهید علمداری جم با روی گشاده پاسخگوی سوالات ما بود.

وی گفت امسال به دستور مدیرکل آموزش و پرورش هر شهرستان می بایست با توجه به شاخص ها یک مدرسه شاهد ایجاد می نمود که این امر با تلاش و جدیت مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان جم جناب آقای اسکندری به ثمر نشست و مدرسه شاهد شهید علمداری جم در بخش پسران و شاهد عصمت در بخش دختران که شیفت مخالف همین مدرسه است ایجاد گردید.

بابایی گفت : مدرسه شاهد از سال آینده پذیرای دانش آموزان خانواده های  شاهد، ایثارگر،آزاده ، جانباز ، فرهنگیان و دانش آموزان با معدل بالای ۱۸ خواهد بود و پذیرای دانش آموزان از همه جای شهرستان می باشد. ضمناً این مدرسه شهریه ای خواهد شد و از شهریه آن برای برگزاری کلاسهای فوق برنامه فرهنگی و آموزشی استفاده خواهد شد.

مدیر مدرسه شاهد شهید علمداری جم افزود در این مدرسه انتخاب معلمین برعهده مدیر بوده و ابلاغ معلمان یکساله است وی گفت با توجه به امکان انتخاب معلمان، در حال حاضر تعدادی از برترین آموزگاران شهرستان جم در این مدرسه مشغول به تدریس می باشند.

بابایی با اشاره به وضعیت آموزشی بسیار مناسب این آموزشگاه گفت:این آموزشگاه اولین مدرسه ای در سطح شهرستان جم است که همه کلاس های آن مجهز به سیستم آموزشی هوشند می باشد.

وی افزود در حال حاضر پایه های اول تا پنجم بصورت طرح آموزشی توصیفی ( نمره ملاک نیست) و کلاس ششم بصورت نمره ای برگزار می شود،ایشان اضافه کرد در حال حاضر تعداد ۱۸۴ دانش آموز در این آموزشگاه مشغول به تحصیل بوده و نکته جالب آن وجود دانش آموزانی از جای جای شهرستان و حتی شهرک های مسکونی در این مدرسه بدلیل سطح بالای آموزش آن است.

محمدرضا بابایی،مدیر مدرسه شاهد شهید علمداری جم گفت :انجمن اولیاء و مربیان این مدرسه هر ساله یکی از مقام های برتر شهرستانی،استانی و یا کشوری را کسب می نماید و همکاری بسیار خوبی با مدرسه دارند تا جایی که سال قبل برای کمک به هوشمند سازی مدرسه مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان کمک نمودند.

بابایی اضافه کرد معلمین این آموزشگاه هر یکماه یکبار بصورت اختصاصی با اولیاء هر پایه جلسه توجیهی گذاشته و آنها در جریان روند آموزشی فرزندانشان قرار می دهند.

وی کادر آموزشی و مدیریتی این آموزشگاه را بدین شرح معرفی نمود :

پایه اول : اسدا… بابایی ۲۰ سال سابقه / پایه دوم : احمد نیکخواه ۲۷ سال سابقه / پایه سوم : مسلم ناصری ۹ سال سابقه / پایه چهارم: عبدالحمید احمدی ۲۰ سال سابقه / پایه پنجم : احمد حیدری ۶ سال سابقه / پایه ششم : محمد ایاز ۲۰ سال سابقه / معلم ورزش : سمیه قیطاسی ۱۲ سال سابقه / معلم ورزش : احمد اعظمی ۱۲ سال سابقه / مربی بهداشت : زهرا غلامی ۵ سال سابقه

معاون آموزشی : عبدالحسن نیکخواه ۲۷ سال سابقه / معاون پرورشی : عباس نوردوست : ۲۴ سال سابقه/مدیر:محمدرضا بابایی۲۳سال سابقه

۵نفر از این کادر مدت ۲۰ سال است که در همین مدرسه و در همین سمت ها مشغول به فعالیت اند که بدون شک و به اذعان خودشان همدلی،همفکری و همکاری عامل این ماندگاری است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1975

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.