• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5
روزهای تاریک ورزش پرطرفدار در استان

آقای مدیرکل! رودربایستی با رییس هیات فوتبال بوشهر را کنار بگذارید

  • کد خبر : 15310
  • 02 بهمن 1401 - 11:44
در شرایطی سه سال از ریاست امیرحسین محتشم بر هیات فوتبال استان بوشهر می گذرد که از زمان حضور وی، روز به روز شرایط بدتری بر پیکره پرطرفدارترین رشته ورزشی استان حکمفرما بوده است.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از خلیج فارس؛ محتشم در شرایطی در دی ماه ۱۳۹۸ سکان دار هیات فوتبال استان شد که دو تیم استان در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور داشتند، اما اکنون اثری از آنها در لیگ برتر نیست، طوری که پارس جنوبی در لیگ آزادگان به گذران روزگار مشغول است، شاهین شهرداری بوشهر هم پس از سقوط به لیگ دو، به بخش خصوصی واگذار شد که این روزها چنان شرایطش تیره و تار است که هواداران سراغی از آن نمی گیرند.

همچنین واگذاری امتیاز تیم های بزرگسالان شهرستانی در دوره محتشم به شکل بی سابقه ای افزایش یافت و دیگر از فعالیت تیم هایی نظیر پرسپولیس گناوه و برازجان یا شاهین بندر عامری که بعضا به لیگ دسته یک هم رسیدند خبری نیست.

پرونده حضور بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان نیز در دوره محتشم بسته شد تا یکی دیگر از اتفاقات تاریک دوره ریاست وی رقم بخورد.

علاوه بر این، در رده پایه از فعالیت هایی که منجر به شناسایی و معرفی این بازیکنان به سطح ملی شود خبری نیست و بوشهر ذدیگر میزبانی تورنمنت های کشوری در این زمینه را ندارد.

در زمینه معرفی داوران جدید به فوتبال کشور نیز عملکردی از هیات فوتبال استان دیده نشده و از ۶ سال پیش تاکنون محمدحسین زاهدی‌فرد و علی احمدی تنها سهمیه های بوشهر در لیگ برتر می باشند.

همچنین در زمینه مقابله با دلالی در فوتبال بوشهر هم عملکرد روشنی از هیات فوتبال استان در اختیار افکار عمومی نیست، درحالی که یکی از وعده های محتشم قبل از رسیدن به ریاست هیات همین موضوع بود.

شاید بتوان گفت تنها فوتبال ساحلی استان از عملکرد ضعیف هیات فوتبال در امان مانده و همچنان سهمیه های استان در لیگ برتر حفظ شده است.

مدیرکل ورزش با رییس هیات فوتبال رودربایستی دارد؟

بسیاری از طرفداران و فعالان فوتبالی در بوشهر و شهرستان ها شدیدا نگران آینده این رشته ورزشی در بوشهر هستند و گویا خواستار دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان هستند تا شاید از ابزارهای نظارتی درخصوص عملکرد ضعیف این هیات بهره برد.

به عقیده فوتبالی های بوشهر، درصورتی که مسیر پیش رو از سوی هیات فوتبال دنبال شود، میخ آخر بر تابوت فوتبال استان زده می شود و همین فعالیت های نیم بند هم به تعطیلی کشیده خواهد شد.

از این رو انتظار می رود مدیرکل ورزش و جوانان استان که خود از با سابقه های مدیریت ورزشی است، رودربایستی با رییس هیات فوتبال را کنار گذاشته و به عمکرد ضعیف هیات فوتبال ورود کند تا شاید کورسوی امیدی برای بهبود این روند روشن شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.