• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

آموزشگاههای مداحی در بوشهر تاسیس می شود

  • کد خبر : 74
  • 03 خرداد 1390 - 13:29

آموزشگاههای مداحی در بوشهر تاسیس می شود مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مداحان بازوان سازمان تبلیغات اسلامی هستند.   به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید نورالله موسوی نیا گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به شناسایی و ثبت کانون مداحان اقداماتی انجام داده و تا کنون […]


آموزشگاههای مداحی در بوشهر تاسیس می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مداحان بازوان سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

 

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید نورالله موسوی نیا گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به شناسایی و ثبت کانون مداحان اقداماتی انجام داده و تا کنون قریب به ۵۰۰ نفر را شناسایی نموده است.

وی برگزاری انتخابات کانون مداحان را از رسالت و وظایف سازمان تبلیغات اسلامی بیان نمود و در ادامه اظهار داشت: نخستین انتخابات بصورت همزمان در سال ۸۵ و دومین دوره انتخابات در شهرستان های استان در بهمن ماه ۸۹ برگزار شد و سومین دوره انتخابات به زودی ابلاغیه آن از طریق رئیس گروه هیئات مذهبی و کانون مداحان ارسال خواهد شد. موسوی نیا گفت: ساماندهی آموزشگاه های مداحی در برنامه این سازمان است و تا کنون آموزشگاه های مداحی بصورت تخصصی ۵۱ مورد در سطح کشور وجود دارد و این آموزشگاه عموما خصوصی و با مجوز و تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند و منویات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب شناسی مداحی و مقتل شناسی و مقتل خوانی را دنبال می کنند.

وی بیان نمود: سازمان تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت آموزشگاه تخصصی مداحی را با رعایت قوانین ومقررات لازم واگذار می نماید و خیلی از استان ها دارای این آموزشگاه های تخصصی هستند که ما هم امیدواریم به زودی به جمع این استان ها بپوندیم. مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از صدور کارت شناسایی مداحان استان خبر داد و در ادامه گفت: صدور کارت شناسایی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی می باشد و نیازمند است که سریعا انجام بگیرد و این مهم در اولویت کاری سال ۹۰ می دانیم. موسوی نیا در پایان اظهار داشت: توجه به اصل ولایت فقیه آینده روشنی را برای نظام اسلامی ترسیم می‌کند و چون بر این باوریم که دفاع از ولایت فقیه، دفاع از ائمه اطهار است و در راس برنامه و امور یک مداح به عنوان یک بازوی سازمان تبلیغات اسلامی باید این مهم نهادینه شود.بدین منظور و به جهت تحقق این امرمهم تعدادی از مداحان استان به نمایندگی از جامعه مداحان جهت دیدار و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین در روز ۳ خرداد، به تهران اعزام شده اند.

منبع : راز نیوز

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=74

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.