• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
18
گزارش ویژه

اتلاف بیت المال در تقاطع غیر استاندارد عسلویه!/ رانندگان و کارکنان کلافه شده اند!

  • کد خبر : 12849
  • 08 مرداد 1399 - 16:50
پیچ غیر استاندارد روگذر تقاطع، زیرگذر معیوب و ناایمن، ورودی و خروجی های گیج کننده و غیر اصولی باعث شده این تقاطع که با صرف 15 میلیارد تومان اجرایی شد همچنان ناایمن و پرترافیک باشد و گلایه های شدیدی را هم به همراه آورده است.

آوای بوشهر؛ ورودی شرکت های پتروشیمی عسلویه( تقاطع غیر همسطح شهدای خلیج فارس) به دلیل اجرای غیر اصولی و ناایمن، به بحرانی برای کارکنان، مردم و رانندگان تبدیل شده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ ورودی پرترافیک عسلویه از محور کنگان به بندرعباس سالها به عنوان یکی از معضلات ترافیکی این شهرستان بود که تصادفات شدید و مرگ و میرهای زیادی را هم به همراه داشت.

در سال ۱۳۹۴ طرح ایجاد تقاطع غیر همسطح در این سه راهی پرترافیک در دستور کار منطقه ویژه پارس عسلویه قرار گرفت و نهایتا در تیرماه ۹۶ با حضور مهدی یوسفی مدیرعامل وقت منطقه ویژه پارس و عبداله نادری فرماندار وقت عسلویه به بهره برداری رسید.

تقاطع غیر هم سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افتتاح شد

با وجود اینکه مسئولان منطقه ویژه اجرای این پروژه را سبب حل مشکل ترافیکی و امنیتی ورودی عسلویه می دانستند اما اجرای غیر استاندارد و غیر اصولی این پروژه جز اتلاف بیت المال عایدی دیگری نداشت و معضل ورودی عسلویه همچنان باقی است.

پیچ غیر استاندارد روگذر تقاطع، زیرگذر معیوب و ناایمن، ورودی و خروجی های گیج کننده و غیر اصولی باعث شده این تقاطع که با صرف ۱۵ میلیارد تومان اجرایی شد همچنان ناایمن و پرترافیک باشد و گلایه های شدیدی را هم به همراه آورده است.

ورودی شرکت های بزرگ پتروشیمی در عسلویه با حجم زیاد تردد خودروهای سبک و سنگین با وجود اجرای تقاطع غیر همسطح همچنان خطرناک و ناایمن است و مشخص نیست چرا منطقه ویژه پارس عسلویه از ایمن سازی این تقاطع با گذشت سالیان طولانی عاجز است.

شنیده می شود به تازگی منطقه ویژه پارس اقداماتی را برای تعویض آسفالت زیرگذر آغاز کرده که این اقدامات حداقلی هم مشکلی را حل نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.