• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

احمدی نژاد: به من می گویند رویت را زیاد کنی پدرت را در می آوریم

  • کد خبر : 2277
  • 02 اردیبهشت 1392 - 11:56


به گزارش خبرنگار آوای جم : رئیس جمهور گفت: اینکه عده‌ای امکانات بیشتر بخواهند و خود را ارباب مردم بدانند و خیال کنند که تمام ملت باید در خدمت آنها باشد، درست نیست بلکه کشور و ثروت متعلق به همه ملت ایران است

محمود احمدی نژاد ظهر دوشنبه در ادامه چهارمین سفر هیات دولت به استان خوزستان در جمع مردم شهرستان هفتکل اظهار کرد: تعدا شهدا و ایثارگران شهرستان هفتکل نشان می دهد افق نگاه و اندیشه مردم تا کجاها بالا رفته است.

وی با بیان اینکه تاریخ ایران از مردم هفتکل جز خوبی و بزرگواری و کرامت چیزی در خاطر ندارد، افزود: در سرتاسر سرزمین نورانی ایران باید دست به دست هم بدهیم و ایران را آنطور که شایسته است بسازیم.

احمدی نژاد با اشاره به پتانسیل های مطلوب و نعمت های فراوان موجود  در کشور ایران گفت: خداوند متعال نعمتهای فراوانی را به ملت ایران عنایت کرده و ما باید از این نعمت‌ ها در راستای ساختن ایران استفاده و با کار و تلاش جامعه الگو را حاکم کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌ حکومت‌ های علوی، برقراری عدالت است و عدالت یعنی اینکه در همه‌ جای ایران و همه مردم از امکانات برخوردار شوند، اظهار کرد: امکانات کشور متعلق به همه است و اقتصاد و ثروت باید در دست مردم باشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: اینکه عده‌ای امکانات بیشتر بخواهند و خود را ارباب مردم بدانند و خیال کنند که تمام ملت باید در خدمت آنها باشد، درست نیست بلکه کشور و ثروت متعلق به همه ملت ایران است.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در جای جای این مملکت باید احساس پیشرفت و آبادانی را لمس کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه بعضی ها فکر می کنند با پایان یافتن انقلاب همه چیز نیز تمام شده، گفت: این در حالی است که ما در ابتدای راه هستیم و باید با تلاش و همت کشور را بسازیم.

وی با تاکید براینکه ما باید ایرانی ولایی و آرمانی را بسازیم و در راستای پیشرفت حرکت کنیم، افزود: باید پرچم توحید و عدالت از سوی مردم ایران همواره برافراشته باشد، وگرنه قدرت‌ های فاسد همه را خواهند بلعید.

احمدی نژاد تصریح کرد: جهانیان منتظر الگو هستند، به دنبال نقطه اتکا هستند و باید ایران نقطه اتکا باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما در ابتدای راه هستیم، گفت: هرجا دیدید وارد شدیم تا کاری بکنیم و سر و صداها بالا رفت، بدانید که حق و عدالتی در حال احیا است.

رئیس جمهور با تاکید براینکه در جامعه علوی تبعیض و فاصله باید از میان برداشته شود، اظهار کرد: رفع تبعیض و فاصله ماموریت ما است و ثروت متعلق به همه مردم است.

وی با اشاره به اعتراضات صورت گرفته به این عقاید، گفت: در برخی انتقادها عنوان شده که گفتن این سخنان توقع و انتظار مردم را بالا می برد در حالی که ما رئیس جمهور شده ایم که در مقابل تبعیض ساکت نباشیم و حق مردم را بگیریم.

احمدی نژاد ادامه داد: بعضی می گویند” چرا جلوی فساد را گرفته ای” در صورتی که ما رئیس جمهور شدیم که جلوی فساد و غارت را بگیریم.

وی تصریح کرد: ما در دولت آمده ایم که ثروت را عادلانه توزیع کنیم در حالی که عده ای فکر می کنند آسمان باز شده و آنها بر روی زمین افتاده اند و باید برای ملت تصمیم بگیرند و هرچه می خواستند دراختیار داشته باشند، اما اینگونه نیست.

احمدی نژاد با اشاره به تهدید مخالفان و دشمنان، گفت: عده ای به من می گویند” اگر رویت را زیاد کنی پدرت را در می آوریم”،  در حالی که ما تا پای جان در خدمت عدالت، انقلاب، امامت و ولایت هستیم و هزاران احمدی‌ نژاد فدای یک قطره عدالت و یک موی سر مردم ایران.

رئیس جمهور همچنین با بیان برخی انتقادات به سفرهای استانی در آخرین روزهای عمر دولت، اظهار کرد: آخر کار با اول کار برای ما فرقی ندارد و تا زمانی که می توانیم مشکلی حل کنیم و خدمتی برای مردم انجام دهیم دست از تلاش فروگذار نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه برخی افراد می گویند “با شما برخورد می کنیم” خطاب به آنان گفت: شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید و ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت ‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌ کند، شما که کسی نیستید، شما هر کدامتان هر گوشه‌ ای از پرونده ‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.

احمدی نژاد همچنین خطاب به دشمنان اظهار کرد: شما هر کاری در برابر ملت ایران کردید شکست خوردید، شما و دنباله‌ های فاسدتان در داخل کشور نمی ‌توانید جلوی حرکت ملت ایران را بگیرید.

وی افزود: ملت ایران از حقوق خود عبور نخواهد کرد و بر حقوق خود پافشاری خواهد کرد و شما را به زباله‌ دانی می ‌فرستد.

احمدی نژاد با بیان اینکه این ملت چندین هزار سال تاریخ دارد و حوادث زیادی از سر گذرانده، تصریح کرد: من به دنیا اعلام می کنم و باور خود من این است که هر کس خواست بلایی سر ملت بیاورد ملت ایران مانده است و او را به زباله دانی می پیوندد.

رئیس جمهور در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات شهر هفتکل اشاره کرد و گفت: به منظور رفع مشکلات و توسعه و آبادانی این شهر و دیگر شهرهای خوزستان برنامه های ویژه ای در دستور کار است.

منبع :‌خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2277

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.