• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

استاندار: آموزش کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را بر عهده همیاری شهرداری‌هاست

  • کد خبر : 15116
  • 23 شهریور 1401 - 13:23
سازمان همیاری شهرداری‌ها باید راهگشا دیگر دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها برای هماهنگی در امور شهرداری‌ها و مدیریت شهری و زیرساخت‌ها تشکیل شده است گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید راهگشا دیگر دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها باشد.
احمد محمدی‌زاده در بررسی فعالیت سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر نقش این سازمان در کمک به شهرداری‌ها را مهم دانست و اظهار داشت: این سازمان باید همیار و کمک یار شهرداری‌ها باشد و سازمان همیاری شهرداری باید نماد کار اقتصادی برای درآمدزایی شهرداری‌‌ها و کمک به امور مدیریت شهری باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مهمی در شهرداری‌های استان بوشهر در حال اجرا است تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها با قدمت بیش از ۳ دهه به منظور ایجاد هماهنگی در امور شهرداری و همیاری و کمک به آنان در مدیریت شهری و زیرساخت‌ها ایجاد شده است.

استاندار بوشهر، بر لزوم تقویت سازمان همیاری شهرداری‌ها تاکید کرد و افزود: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید راهگشا دیگر دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها باشد.

محمدی‌زاده آموزش کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را بر عهده همیاری شهرداری‌ها دانست و تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها در راستای هدایت و نظارت بر فعالیت شهرداری‌ها و اجرا وظایف که قانون تعیین کرده تشکیل شده است.

ضرورت حمایت و تقویت همیاری شهرداری‌ها

در این بازدید مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر با تشریح ظرفیت‌های قانونی این سازمان در راهبری و پشتیبانی از شهرداری‌ها خواستار حمایت و تقویت این سازمان شد.

عبدالله کردگار با تشریح رسالت همیاری شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد اقتصادی، بازرگانی، تجاری و غیردولتی ، ساختار تشکیلاتی، اهداف و رسالت‌های این مجموعه را مورد اشاره قرار داد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.