• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

استاندار بوشهر: انسان های عاقل، همدل هستند/جم برای مان مهم است/ رونق تجارت و‌ تولید با اتصال جم‌به دشتی/ جم دو ناحیه صنعتی نیاز دارد

  • کد خبر : 14976
  • 08 شهریور 1401 - 18:03
استاندار بوشهر در حاشیه آیین کلنگ زنی پارک خانواده شهرداری جم گفت: از مصادیق عقل، وحدت و همدلی است و با وحدت می توان از فرصت ها بهره برد.

استانداربوشهر در حاشیه آیین کلنگ زنی پارک خانواده شهرداری جم گفت: از مصادیق عقل، وحدت و همدلی است و با وحدت می توان از فرصت ها بهره برد.

به گزارش آوای بوشهر؛ احمد محمدی زاده با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان تاکید کرد: در جامعه پیشرفت اتفاق نمی افتد مگر آنکه وحدت و همدلی وجود داشته باشد. اگر وحدت و همدلی باشد هم افزایی ایجاد می شود و از فرصت ها بهره می بریم.

وی با اشاره به نقش مثبت امام جمعه و فرماندار جم در تقویت حس همدلی و وحدت در شهرستان جم تصریح کرد: از امام جمعه جم که با روحیه انقلابی و فرماندار جم که با رفتار خردمندانه حس مثبت همدلی و وحدت را ایجاد کرده اند تشکر می کنم. قطعا نتیجه ی این وحدت و همدلی، خیرات و برکاتی است که بر شهرستان نازل می شود.

نماینده عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه جم برای مان مهم است و موضوعات جم را همواره پیگیری کرده ایم خاطرنشان کرد: پروژه های بزرگ و امیدبخشی با اعتبار چند صد میلیاردی در هفته دولت در شهرستان جم افتتاح و کلنگ زنی شده آنهم در شرایطی که منابع مالی دولت تغییری نداشته اما مدد الهی، باعث خیر و برکت شده است.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان و مردم وحدت داشته باشند خداوند درهای رحمتش را باز می کند و مسیری را پیش پای مسئولان قرار می دهد تا بتوانند اعتبار جذب کنند و در راه رضای خدا به خلق خدمت کنند.

محمدی زاده با اشاره به تصویب بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی شهرستان جم از سوی شرکت پالایش گاز فجر جم، طی چند ماه اخیر، گفت: بحمدالله عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جم آغاز شده اما به یک ناحیه قانع نیستیم و جم با ظرفیت بزرگ صنعتی و آب و هوای خوبی که دارد باید ۲ ناحیه صنعتی داشته باشد.

استاندار بوشهر به توسعه راه های ارتباطی شهرستان جم هم اشاره کرد و گفت: قطعه اول راه جم به دشتی اجرا شده و قطعه دوم هم در دست اجراست که با اجرای این مسیر، بخش ریز را از بن بست خارج و مسافت دو شهرستان کوتاه تر و تبادلات تجاری دو سویه از شهرستان دشتی به جم و استان فارس هموارتر می شود که این امر باعث رونق تجارت وسرمایه گذاری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.