• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

استاندار بوشهر : مسئولان به پیشواز نقدها بروند

  • کد خبر : 2083
  • 20 بهمن 1391 - 4:40


به گزارش خبرنگار آوای جم : استاندار بوشهر با بیان اینکه مسئولان باید همواره نقدپذیر باشند گفت: بسته شدن باب انتقاد سبب عدم پیشرفت جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تلألو مفاهیم اسلامی در حوزه مدیریت و مسئولیت‌پذیری و فرهنگ خدمت‌گزاری به مردم کشور، به‌منظور ارتقای فرهنگ انتقاد و پذیرش نقد و همچنین ترویج آموزه‌های اسلامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، طرح “تکریم نقد و نقد پذیری” از سوی خبرگزاری مهر به مرحله اجرا در می‌آید.

 

استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر با استقبال از برگزاری چنین طرح‌هایی، اظهار داشت: انتقادپذیری هر فرد در ابتدا باعث رشد و تکامل همان فرد می‌شود و رشد آن منطقه و محیط کاری وی را نیز در پی خواهد داشت.

فریدون حسنوند اضافه کرد: متاسفانه در برخی مواقع مرز بین انتقاد و تخریب رعایت نمی‌شود و باعث می‌شود تا برخی انتقادها باعث تخریب برخی افراد در جامعه شود که رسانه‌ها و مطبوعات باید به خوبی این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر لزوم انتقادپذیربودن همه مسئولان، خاطرنشان ساخت: برخی مسئولان چون مسئول هستند و دستور و فرمان می‌دهند، اعتقاد دارند که نباید از آنها انتقاد کرد و واکنش مناسبی در قبال انتقادها و سوال‌ها ندارند که باید این رویه را تغییر دهند.

استاندار بوشهر ادامه داد: مردم به عنوان ناظران عمومی مسئولان در جامعه هستند و رسانه‌ها و مطبوعات نیز چشم و گوش مردم و آن ناظر عمومی هستند که همه ما باید از انتقادها استقبال کنیم و به پیشواز آنها برویم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر باب انتقاد بسته شود، باعث عدم پیشرفت در جامعه می‌شود.

طرح “تکریم نقد و نقد پذیری” که از آذر ماه امسال در مرحله اجرایی آن به سر می‌برد، در مرحله اول در بین مدیران همه استان‌های کشور اعم از استانداران، نمایندگان مجلس، فرمانداران، شهرداران و رؤسای شورای شهر، مدیران کل و … اجرا خواهد شد.

همچنین منتخبین استانی در ۲۲ بهمن ماه مشخص خواهند شد و “جایزه شهید بهشتی” را از آن خود خواهند کرد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2083

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.