• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5

افتتاح دو پروژه بزرگ در هفته ی دولت/ بهارستان در آستانه ارتقا به شهر قرار دارد

  • کد خبر : 5401
  • 24 مرداد 1397 - 8:56

ساختمان دهیاری (شهرداری) بهارستان با اعتباری ۵ میلیارد ریالی در سه طبقه و با زیربنای ۵۰۰ متر مربع در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

دهیار بهارستان گفت: پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان ساحلی رودخانه مرکزی به متراژ ۱۲۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۶۰۰ میلیون ریال در هفته ی دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش آوای بوشهر؛ حسین یار احمدی دهیار بهارستان در جمع خبرنگاران گفت: زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر ، مرهون تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است.

وی افزود: افتخار می کنیم بهارستان سرمایه های انسانی فراوانی در حوزه های مختلف دارد و خوشحالیم که خبرنگاران بهارستانی بخش اعظمی از اهالی رسانه جم را تشکیل می دهند.

دهیار بهارستان گفت: اکثر خبرنگاران و سردبیر سایت های محلی شهرستان جم و نمایندگان خبرگزاری های کشوری از جمله مهر ، تسنیم و فارس نیز از خبرنگاران بهارستانی هستند.

وی خاطرنشان شد: دهیاری بهارستان صمیمانه از انتقادات و پیشنهادات استقبال می کند.

دهیار بهارستان گفت: فاز اول طرح هادی بهارستان( نقشه برداری پایه) به اتمام رسیده و قرارداد فاز دوم با مشاور شهرساز منعقد گردیده که مشاور تعیین شده در هفته پیش رو جهت انجام مطالعات اولیه در بهارستان حضور پیدا میکند.

حسین یاراحمدی ادامه داد: در خصوص بوستان امید بهارستان کارفرما این پروژه بنیاد مسکن است و قول هایی توسط مسئولین برای تکمیل پروژه داده شده است .

وی با بیان اینکه خیابان نخلستان برای اجرای پیاده رو با مالکین به توافق رسیده ایم اظهار داشت:  برای روشنایی مسیر نیز پیگیری های جدی با اداره برق شهرستان انجام شده و امیدواریم با توجه به تاریکی و خطرات مسیر هر چه سریعتر شاهد روشنایی در این منطقه باشیم.

وی افزود: ساختمان دهیاری (شهرداری) بهارستان با اعتباری ۵ میلیارد ریالی در سه طبقه و با زیربنای ۵۰۰ متر مربع در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

دهیار بهارستان گفت: پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان ساحلی رودخانه مرکزی به متراژ ۱۲۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۶۰۰ میلیون ریال در هفته ی دولت به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص افتتاح چمن مصنوعی مدرسه ی انقلاب و کلنگ زنی چمن مصنوعی بزرگ گفت: هنوز وضعیت این پروژه ها مشخص نیست و به زودی اعلام خواهد شد.

یاراحمدی گفت: بهارستان در آستانه ارتقا به شهر قرار دارد و با توجه به جمعیت و گستردگی روستا ، عوامل دهیاری طی امسال و سال های قبل با تمام توان به مردم خدمت کرده اند و امیدواریم با ارتقا به شهر ، مردم بهارستان بتوانند از بهترین امکانات و خدمات دولت بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.