• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

افتتاح پنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه +تصاویر

  • کد خبر : 14762
  • 01 دی 1400 - 10:51
این نمایشگاه با حضور سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و هاشمی فرماندار عسلویه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان آغاز به کار کرد.

پنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه نفت و گاز عسلویه 9

به گزارش آوای بوشهر، این نمایشگاه با حضور سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و سید علی هاشمی فرماندار عسلویه، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی عسلویه آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با رویکرد حمایت از ساخت داخل تا اول دی برپاخواهد بود.

نمایشگاه نفت و گاز عسلویه 8

نگاهمان به تولیدات داخلی است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه بازار تکنولوژی و نوآوری ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی گفت: سرنوشت مان را به خارج از مرزها گره نمی زنیم و نگاهمان به تولیدات داخلی است.

سخاوت اسدی افزود: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و با توجه به اختیارات ویژه وزیر به اینجانب، با تمام توان و امکانات از شرکت های پژوهشی و دانش بنیان در جهت رفع نیازهای فن آورانه و قطعات حیاتی در صنعت نفت در همه بخش ها حمایت می کند.

نمایشگاه نفت و گاز عسلویه 10

اسدی ضمن درخواست از شرکت هایی که توانمندی های علمی و تولیدی در بخش های مورد استفاده صنایع نفت و گاز و صنایع پایین دستی دارند، اطمینان داد زمینه ها و بسترهای لازم جهت پیوند نیازهای بازار با شرکت های دانش بنیان استان بوشهر و سایر مناطق فراهم می شود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: تحریم های همیشگی و دامنه دار استکبار جهانی و نگاه ملتمسانه برخی و گره زدن سرنوشت صنعت به خارج، خیانت به کشور است که موجب معطلی و توقف توسعه و بازی در زمین دشمنان می شود. لذا این سازمان با درکی صحیح از شرایط موجود، به امید خارج از مرزها لحظه ای هدر نخواهد داد و داخلی سازی تولیدات و خنثی سازی تحریم ها را در راس امور می باشد.

نمایشگاه نفت و گاز عسلویه 6

هاشمی فرماندار عسلویه نیز در حاشیه افتتاح نمایشگاه تاکید کرد: پشتیبانی، حمایت و تسهیل گری را از وظایف نهادهای شهرستان می دانیم و وقتی اینگونه توان داخلی در این سطح در کشور وجود دارد، نگاه به خارج، خیانت به کشور و مردم است.

حضور ۱۸۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه عسلویه

بهرامی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و تولید کنندگان داخلی، متناسب با نیازهای صنعت نفت، آخرین فن آوری ها، تولیدات و محصولات خود را عرضه کرده اند.

نمایشگاه نفت و گاز عسلویه 7

وی با بیان این مطلب که صنعتی سازی و گره زدن پژوهش و فن آوری با نیاز بازار از خلاهای فعلی می باشد بیان کرد: پس از چند سال بی توجهی به بخش پژوهش، اسدی در مدیریت سازمان منطقه ویژه پارس با درک صحیح از شرایط و لزوم حرکت به سمت قطع وابستگی فن آورانه، تحرک خوبی در این زمینه آغاز نموده و  به هم رسانی تولید و بازار مصرف را در اولویت برنامه ها قرار داده است.

وی با ذکر اینکه ایجاد ۱۳۸۰ نفر اشتغال زایی مولد بدون دریافت وام توسط پارک علم و فن آوری نشان دهنده پتانسیل بالای این مجموعه می باشد، خواستار حمایت از این بخش جهت ایجاد زمینه های بیشتر توانمند سازی نیروهای بومی شد.

نمایشگاه نفت و گاز عسلویه 5

رییس شورای شهر نخل تقی نیز بنا به درخواست معاون پارک علم و فن آوری خلیج فارس در جهت کمک به استقرار مرکز رشد شهرستان عسلویه، فرهنگسرای نخل تقی را آماده پذیرایی و استقرار پارک فن اوری جهت ایجاد این مرکز رشد معرفی کرد.

نمایشگاه نفت و گاز عسلویه 4
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.