• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

امام جمعه جم:احمدی نژاد به جای مهار تورم مشغول تبلیغات برای کاندیدایی خاص است

  • کد خبر : 2289
  • 06 اردیبهشت 1392 - 17:12


 

آوای جم؛حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و دوری از گناه امری لازم برای سعادت دنیوی و اخروی است.

 

وی به روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و افزود: کارگر در اسلام مورد توجه قرار دارد و پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) همواره با احترام به قشر کارگر نگریستند.

 

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: بخش عمده خلق حماسه اقتصادی بر دوش کارگران است و باید با تقویت کارگران و حمایت از این قشر و تامین رفاه آنان زمینه را برای تحقق شعار سال هموار کنیم.

گنجی در ادامه به روز شوراها اشاره کرد و گفت: شوراها نماد مردم‌سالاری هستند و امروز شوراها در مدیریت شهری نقشی غیر قابل انکار دارند و مردم باید در انتخابات شوراها در ۲۴ خرداد نیز با انتخاب نمایندگانی دلسوز و باتقوا برای رشد و پیشرفت شهر و دیار خود تلاش کنند.

وی به دهم اردیبهشت سالروز آغاز عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و ابراز داشت: رزمندگان اسلام در سه مرحله موجب آزادسازی خرمشهر شدند و بیش از ۳۰ هزار اسیر عراقی گرفتند و در واقع فتح خرمشهر را باید فتح‌الفتوح نامید.

امام جمعه جم در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن افزود: جایگاه زن در اسلام بسیار والاست و زن همکار مرد در خانه است که متاسفانه در کشورهای غربی از زن به عنوان کالای تبلیغاتی استفاده می‌شود و شان زن را بسیار تنزل دادند.

گنجی همچنین سالروز میلاد امام خمینی(ره) را تبریک گفت و اظهار داشت: امام خمینی نقشی بی‌نظیر در گسترش فرهنگ اسلامی داشته و موجب سعادت و سربلندی مردم ایران اسلامی شده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات خرداد ماه گفت: دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات تلاش می‌کنند که باید مواظب حرکات دشمنان باشیم.

گنجی با انتقاد از رفتارهای دولت و شخص رئیس جمهور در دور چهارم سفرهای استانی یادآور شد: سفرهای دور چهارم در واقع موجبات درگیری بین مسئولان شده و برخلاف مصالح کشور است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور به جای اینکه گرانی و تورم را مهار کند به دنبال متشنج کردن فضاست و برای کاندیدای خاصی تبلیغات می‌کند که در شان دولت و رئیس جمهور نیست.

گنجی افزود: رئیس جمهور تا زمانی که در خط ولایت حرکت کرد مورد حمایت ملت بود و هر وقت از ولایت و رهبری فاصله بگیرد از چشم ملت می‌افتد./فارس

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2289

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.