• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

امام جمعه جم : لزوم بصیرت و دشمن‌شناسی و تبعیت از ولایت فقیه برای سربلندی کشور

  • کد خبر : 2084
  • 20 بهمن 1391 - 10:05

امام جمعه جم گفت: باید با وحدت و همدلی و حرکت در مسیر رهبری از انقلاب و نظام دفاع کنیم و باید با بصیرت و دشمن‌شناسی و تبعیت از ولایت فقیه برای سربلندی کشور تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: باید نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و این امانت الهی که امروز در دست ماست نیاز به حمایت دارد.

وی افزود: باید با وحدت و همدلی و حرکت در مسیر رهبری از انقلاب و نظام دفاع کنیم و باید با بصیرت و دشمن‌شناسی و تبعیت از ولایت فقیه برای سربلندی کشور تلاش کنیم.

امام جمعه جم با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ خاطرنشان کرد: دشمن در این عملیات غافلگیر شد و دهها هزار نیرو جابجا کردیم و دشمن متوجه نشد و در واقع انتخاب تاکتیک صحیح و وحدت نظر در فرماندهی از رموز پیروزی در این عملیات بود که موجب غرور کشور شد و دست دشمن را از دریا کوتاه کردیم.

گنجی با اشاره به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با تبریک به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: امسال در حالی راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار خواهیم کرد که پیام آزادی‌خواهی و استکبارستیزی انقلاب اسلامی تمام مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در جای جای جهان اسلام شاهد حرکت‌های ارزشمندی هستیم که از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری شده است.

وی اضافه کرد: همه مردم در سراسر کشور و استان و به ویژه در شهرستان جم باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند تا بار دیگر جهانیان متوجه عظمت ملت انقلابی ایران شوند.

امام جمعه جم با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان گفت: برخی اقدامات تخریبی و خلاف وحدت توسط مسئولان صورت گرفته که نباید ادامه پیدا کند و همه باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و با کار و تلاش بیشتر و بهتر برای سرافرازی این نظام که با خون هزاران شهید آبیاری شده فعالیت کنند.

گنجی اذعان داشت: مسئولان باید وحدت عالمانه را متبلور سازند و با درایت بیشتری عمل کنند.

وی به جلسه استیضاح وزیر کار اشاره کرد و افزود: در این جلسه بداخلاقی‌هایی را شاهد بودیم که نباید اتفاق می‌افتاد و مقام معظم رهبری نیز از این بداخلاقی‌ها گلایه کرده است.

امام جمعه جم با اشاره به زمزمه‌های مذاکره با آمریکا خاطرنشان کرد: بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری راه و مسیر را برای مسئولان مشخص کرده و همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

در نماز جمعه ۲۰ بهمن ماه شهرستان جم حضور بسیجیان از روستاهای اطراف , حلقه شجره طیبه صالحین شهید محمد حمیدی روستای بهارستان , کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه جم و مردم نمازگزار حضور داشتند .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2084

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.