• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13

امام جمعه دیر: تریبون نماز جمعه برای دفاع از نظام است

  • کد خبر : 12860
  • 08 مرداد 1399 - 17:16
امام جمعه بندر دیر بیان کرد: اگرچه به ظاهر نمازجمعه و صفوف دشمن شکن آن تعطیل است اما نهاد نمازجمعه تعطیل نشده و دفتر امام جمعه به روی مردم باز است

امام جمعه بندر دیر گفت: تریبون نماز جمعه برای دفاع از نظام و پیگیری مشکلات مردم است.

به گزارش آوای بوشهر؛ حجت الاسلام سیدعلی حسینی در نشست ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس از طریق پیام رسان شاد، با تبریک پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور بعد از انقلاب، اظهار داشت: امروزه با توجه به شرایط موجود برنامه‌های ما را به مناسبت‌های مختلف در فضای مجازی دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مسائل پرورشی با الگو گرفتن و حضور فیزیکی صورت می‌گیرد و کار شما مدیران و معلمان در فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان سخت‌تر شده است.

حسینی یادآور شد: امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و با عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی از این وضعیت بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه طبق روایات برترین اعمال سخت‌ترین آنها است، گفت: از فرصت فضای مجازی و سامانه شاد حداکثر بهره برداری شود.

امام جمعه بندر دیر بیان کرد: اگرچه به ظاهر نمازجمعه و صفوف دشمن شکن آن تعطیل است اما نهاد نمازجمعه تعطیل نشده و دفتر امام جمعه به روی مردم باز است و از طریق فضای مجازی هم مطالبی چون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حمایت از مدافعان سلامت و غیره را برای مردم مطرح می‌کنیم.

وی افزود: تریبون نمازجمعه برای دفاع از نظام و پیگیری مشکلات مردم است و اقدامات مسئولین و نظام اسلامی را تبیین و به اطلاع مردم می‌رساند و توطئه دشمن خنثی می‌کند.

حسینی عنوان کرد: مدیران مدارس و عزیزانی که با مردم مواجه هستند با بالا بردن صبر خود، مردم را به آرامش دعوت کنند و مشکلات دانش آموزان و خانواده‌های آنان را حل کنند.

امام جمعه دیر با بیان این در طول ۲۸ سال گذشته که مسئولیت امامت جمعه را داشته‌ام، ارتباط خوبی با آموزش و پرورش داشته‌ایم، ابراز کرد: در این سال‌ها ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه با آموزش و پرورش ارتباط دوسویه و خوبی داشته‌اند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.