• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11

اهدای تندیس و نشان مدیر شایسته سال به آریاساسول

  • کد خبر : 15851
  • 10 خرداد 1402 - 15:18
تندیس و نشان اجلاس سراسری مدیر شایسته سال 1402 با رویکرد استراتژیک مشتری مداری و کار آفرینی به محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول اهداء شد.

 به گزارش اوای بوشهر و روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، اجلاس سراسری مدیر شایسته سال با رویکرد استراتژیک مشتری مداری و کار آفرینی با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد کشوری و صنایع روز دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. بر اساس این گزارش اجلاس سراسری مدیر شایسته سال با رویکرد استراتژیک مشتری مداری و کار آفرینی با هدف بهبود فضای کسب و کار و توسعه اقتصادی بین تشکل‌ها و بنگاه‌های کارآفرینی و تولیدی کشور با توجه به شعار سال “رشد تولید و مهار تورم” ضمن توجه به شرایط خاص سیاسی و اقتصادی و تحریم‌های ناعادلانه برگزار شد.

 در این اجلاس علاوه بر توجه و تمرکز بر خروح از اقتصاد تک محصولی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به بررسی کارآفرینی سازمانی و نقش آن در اقتصاد کشور پرداخته شد و ظرفیت شرکت کنندگان مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و بر توسعه مراکز دانش‌بنیان با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات و بومی سازی دانش موجود در کشور تاکید شد. در متن لوح تقدیر و رتبه برگزیده اجلاس سراسری مدیر شایسته سال ۱۴۰۲ با رویکرد استراتژیک مشتری مداری و کار آفرینی از تلاش‌های مدیر عامل آریاساسول در راستای کارآفرینی، اشتغال‌زائی و تحقق شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ” رشد تولید و مهار تورم” قدردانی شده است. قابل ذکر است آریاساسول با بیش از ۲۵۰۰ نیروی کار شاغل در اقتصاد ایران بالاترین رتبه اعتباری بلند مدت را داراست، و در سال گذشته برگزیده جایزه ملی هاتف، برگزیده همایش رضایتمندی مشتری، نشان عالی مدیر سال، تندیس و نشان سومین اجلاس سراسری تعالی کیفیت را نیز از آن خود کرده است. 

آریاساسول به‌عنوان یکی از ارزآورترین شرکت‌های پتروشیمی ایران تا پایان سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۶۵۰ میلیون دلار ارز به سامانه نیما تزریق کرد که این عدد از تعهد شرکت در این بخش بیشتر بوده است. همچنین این شرکت در دو ماه نخست امسال (۱۴۰۲) حدود ۳۵۰ هزار تن محصول تولید کرده و ۵۷ هزار میلیارد ریال فروش داشته است که با برنامه افزایش درصد فروش صادراتی به‌صورت مستقیم سود عملیاتی نیز افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.