• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان جم

  • کد خبر : 1826
  • 26 آبان 1391 - 21:01

به گزارش آوای جم به نقل از خبرگزاری فارس؛مسلم انیژپور در نشست مسئولان جم اظهار داشت: تلاش برای رفاه و آسایش خانوارهای مددجویان کمیته امداد و خودکفا کردن آنها از اولویت‌های این نهاد است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال برای رفع سوء تغذیه کودکان توسط کمیته امداد شهرستان جم خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ میلیون ریال به منظور جلوگیری از سوء تغذیه کودکان زیر شش سال خانوارهای تحت حمایت و اقشار نیازمند شهرستان هزینه شده است.

 

انیژپور خاطر نشان کرد: این مبلغ در قالب سبد غذایی مشخص و معین تهیه و در بین خانواده‌هایی که فرزندان آنها با مشکل تغذیه مواجه هستند توزیع شده است.

وی در ادامه یادآور شد: تعداد ۱۲۵ کودک زیر شش سال از برنامه حمایتی سوء تغذیه بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در جم خبر داد و بیان داشت: تعداد ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم اهداء شد.

انیژپور گفت: ارزش ریالی جهیزیه اهدایی ۳۲۰ میلیون ریال بوده که جا دارد از خیرین و نیکوکاران در زمینه کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان تقدیر و تشکر شود و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت مقوله ازدواج خیرین و نیکوکاران بیش از پیش در این برنامه مشارکت داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم همچنین از پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم به تامین اجتماعی خبر داد و یادآور شد: در راستای توسعه بیمه اجتماعی و تشویق و ترغیب مددجویان به کار و اشتغال مبلغ ۴۵۵ میلیون ریال بابت حق بیمه زنان سرپرست خانوار و طرح‌های اشتغال فعال پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۴۰ خانوار از زنان سرپرست و ۷۴ خانوار از مجریان طرح‌های اشتغال از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از معرفی خانوارهای تحت پوشش به بانک برای وام خبر داد و اضافه کرد: در اجرای ایجاد اشتغال و کمک به استقلال خانواده‌های تحت حمایت و در راستای توانمندسازی خانوارها ۵۳ مددجو به منظور دریافت تسهیلات در زمینه‌های شغلی مختلف به بانک‌های عامل معرفی شدند.

این مسئول یادآور شد: با اعلام آمادگی بانک‌های عامل و ابلاغ اعتبارات و پس از انجام مشاوره شغلی این متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

انیژپور بیان داشت: در حال حاضر نیز تعداد ۱۰۰ پرونده در جریان انجام کارهای مقدماتی و مشاوره شغلی شده که در روزهای آتی به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

وی در پایان اذعان داشت: نظارت و آموزش از دیگر اقدامات کمیته امداد است که مددجویان را در استفاده بهینه از تسهیلات به‌منظور اشتغال و توانمندسازی کمک خواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1826

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.