• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

اولین فیلم بلند سینمایی شهرستان جم در حال تصویر برداری است+تصاویر

  • کد خبر : 1902
  • 20 آذر 1391 - 23:06

به گزارش خبرنگار آوای جم؛اولین فیلم بلند سینمایی شهرستان جم به همت جوانان این شهرستان هم اینک در حال تصویر برداری است،

 

جواد دانیال تهیه کننده این اثر گفت: نزدیکترین دوردست نام اولین فیلم بلند سینمایی تولیدی در شهرستان جم است که نویسندگی آن بر عهده مجتبی محمدیان بوده است. وبه سفارش کانون فیلم سازان شهرستان جم وبا مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال تهیه است.

وی گفت کارگردانی این اثر را محمد عبدالهی برعهده داشته و موسیقی این فیلم نیز قرار است توسط محمد علی عندلیب ساخته شود.

 

تهیه کننده فیلم نزدیک ترین دوردست اضافه نمود این پروژه از اردیبهشت ۹۱ اغاز گردیده که در این راه علی موذنی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم و مسئول فعلی روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر و جمالی رئیس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همکاری بسیار مناسبی با ما داشته اند.

دانیال در پایان گفت هزینه های این فیلم توسط خود اعضای گروه تامین می شود و سرمایه گذاری در این راستا ورود پیدا نکرده است.

محمد عبدالهی کارگردان جوان  این اثر نیز به خبرنگار آوای جم گفت: نزدیک ترین دور دست فیلم بلند ۹۰ دقیقه ای با موضوع اجتماعی است و زندگی مردی را به نمایش می گذارد که بخاطر افکارش با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

کارگردان نزدیک ترین دور دست افزود این فیلم از ابتدای آبان ماه کار تصویر برداری آن آغاز گردیده و تا کنون در حدود ۲۰ درصد از فیلم، تصویر برداری شده است،وی گفت پیش بینی می کنیم اواسط بهمن ماه فیلم آماده پخش باشد.

عبدالهی در خصوص بازیگران این کار گفت تمامی بازیگران این فیلم ساکن شهرستان جم بوده  و البته در زمینه فیلم کم تجربه اند اما علاقه بسیار زیاد انها و تلاشی که در این مدت از خود نشان داده اند بنده را بسیار امیدوار نموده است.

کارگردان اولین فیلم بلند سینمایی شهرستان جم گفت این فیلم را برای جشنواره های متعددی در نظر داریم و ایمان دارم که نزدیک ترین دور دست می تواند فیلم موفقی برای اولین حضور شهرستان جم در این عرصه باشد.

محمد عبدالهی افزود کار اماده سازی این فیلم در سطح حرفه ای و بوسیله بهترین امکاناتی که هم اکنون در فیلمهای کشور از ان استفاده می شود در حال انجام است و در این زمینه هیچگونه نگرانی نداریم.

وی در پایان گفت ۹۵ درصد صحنه های این فیلم در شهرستان جم ضیط و مابقی در بوشهر یا شیراز و بخش کوچکی نیز در بندر سیراف ضبط خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1902

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.