• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

اولین نشست هم اندیشی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با خبرنگاران جم

  • کد خبر : 2278
  • 02 اردیبهشت 1392 - 13:03

به گزارش خبرنگار آوای جم : با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم اولین هم اندیشی مدیران و خبرنگاران سایتهای خبری شهرستان جم در اولین روز اردبیهشت ماه ۹۲ برگزار گردید .

دبیری در این نشست صمیمی که اصحاب رسانه و روابط عمومی برخی نهادها و شرکتها حضور داشتند ، گفت : رسانه  یکی از عوامل موثر در حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات است . لذا خبرنگاران میتوانند در راستای حضور حداکثری و تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب « حماسه سیاسی » بیشتر از همه اثر گذار باشند .

وی اضافه نمود : حضرت امام خمینی رمز پیروزی و بقای جامعه را در سه چیز عنوان نموده است که شامل انگیزه الهی ،‌مقصد عالی حکومت و وحدت کلمه می باشد . امروزه فعالان سیاسی برای رسیدن به مقصد عالی حکومت و رشد و توسعه کشو ما دو چیز مد نظر داشته اند  ، که یکی توسعه غربی و یکی هم پیشرفت اسلامی می باشد . حضور و فعالیت رسانه ها در مسیر پیشرفت و رسیدن به مقصد عالی حکومت بر هیچ کسی پوشیده نیست و مهم ترین مسئله کنونی کشور همین انتخابات ریاست جمهوری است که نباید از کنار آن به سادگی گذشت و با انتخاب فردی لایق و شایسته  میتواند کمک بزرگی به توسعه و پیشرفت اسلامی کشور نماید .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم از همه رسانه ها و خبرنگاران خواست تا با روشنگری و هدایت درست مسیر انتخاب در آینده ای نزدیک شاهد حماسه بزرگ سیاسی در کشور باشیم .

دبیری عنوان نمود :‌رسانه ها باید با دو دید ملی و منطقه ای در عرصه انتخابات فعالیت نمایند تا بستری مناسب فراهم شود که مردم کاندید اصلح و دلسوز این نظام و انقلاب را انتخاب و سکان هدایت کشور را به دست ایشان بسپارند و رسانه ها قطعا در این مسیر تاثیرات بسزایی دارند .

در این نشست خبرنگاران سایتهای خبری چگاسه ،‌آوای جم ، سرکمر ، روابط عمومی پایگاه مقاومت بسیج ، روابط عمومی شرکتهای مستقر در منطقه ، مسئول بسیج هنرمندان و مسئول کانون فیلم سازان حضور داشتند که هر کدام دیدگاههای خود را برای حضوری چشمگیر و همراه با شعور در عرصه انتخابات بیان نمودند .

در حاشیه این نشست خبرنگاران در این خصوص گفتند:‌ با توجه به کامنت ها و نظراتی که در سایت های مختلف دیده می شود ، بی شک مردم در حماسه سیاسی ۹۲ حضور خواهند داشت و قطعا دوست دارند که در سرنوشت شهر و روستا و کشورشان سهیم باشند.

همچنین خبرنگاران پیشنهادی در خصوص حضور خبرنگاران سایتهای خبری در روز انتخابات عنوان نمودند که در صورت موافقت فرماندار شهرستان جم ،‌همانند مرکز استان گزارش حضور مردم در صحنه انتخابات بصورت آنلاین در سایتهای خبری درج گردد.

یکی از خبرنگار ان شرکت کننده در جلسه گفت :‌ آنچه در سالهای قبل مشاهده نموده ایم ،‌ شور انتخاباتی و حضور مردم در انتخابات شهر و روستا همیشه بوده و خواهد بود . مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید امید و اعتماد داشته باشند که آن هم از طریق رسانه ها باید انجام بگیرد و نباید زیاد سایتها و خبرنگاران را محدود نمائیم .

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2278

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.