• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

اینجانب متواضعانه از مردم گرانقدراستان بوشهر قدردانی می نمایم

  • کد خبر : 2091
  • 22 بهمن 1391 - 19:42

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین سیّما بقیه الله فی الارضین و لعنت الله علی اعدائهم اجمعین

حضور پر شکوه و حماسه مردم گرانقدر و ولایتمدار ایران و استان بوشهر را گرامی داشته و مراتب عالیه قدر دانی خویش به محضر مبارک آن عزیزان تقدیم می دارم.

بی تردید این حضور حماسی نشان از ایمان و بصیرت ، ولایتمداری و مقاومت ، بیداری و مجاهدت و دشمن شناسی و استکبار ستیزی آن مردم با ایمان و هوشمند دارد.

راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۹۱ برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود و مایه نشاط و امید انقلابی در میان دوستداران انقلاب در فضای ملی و فرا ملی و نا امیدی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب گردید .

مردم ایران و استان ولایتمدار بوشهر به پیروی از فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) با حضوری پر شور و حماسی ، جوابی قامت شکن به سردمداران جهان به سرکردگی امریکا دادند و اعلام نمودند که هیچ یک از انواع تهاجم نظامی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی نمی تواند بر کوه استوار ایمان و مجاهدت اسلامی آنان خدشه ای وارد کند .

مردم عزیز ایران و استان دار الحماسه بوشهر با روحیه و رویه آسمانی ولایتمداری و پایبندی به آرمان های انقلاب ، شهداء و امام شهداء ، اوج بصیرت معرفتی و سیاسی خود را در شرائط خاص تهدید و تحریم به جهانیان به ویژه بدخواهان انقلاب نشان دادند .

اینجانب متواضعانه از همه مردم گرانقدر استان ولایتمدار استان بوشهر به جهت حضور حماسی در این راهپیمایی و حمایت پر بصیرت خود از انقلاب ، ولایت و استواری پر صلابت در برابر توطئه های مختلف دشمن قدر دانی می نمایم.

تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ، طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری ، توفیقات روز افزون برای خدمت گزاران ولایتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موفقیت و بهروزی همه شما مردم گرانقدر، از خداوند متعال مسالت می نمایم و یاد و خاطره شهداء و امام شهداء را گرامی می دارم.

صفایی بوشهری

نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه بوشهر

۲۲ بهمن ۱۳۹۱
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2091

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.