• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

بازدید جانشین امور بهداشتی دانشگاه و هیئت همراه از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان جم

  • کد خبر : 1806
  • 17 آبان 1391 - 8:30

به گزارش خبرنگار آوای جم، در مراسمی، جانشین امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همراه با معاونین فنی و اجرایی و مسئول واحد گسترش استان و همچنین رؤسا و معاونین شبکه های بهداشت و درمان سراسر استان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم و بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، بازدید نمودند.

در این بازدید یکروزه که در تاریخ دوشنبه ۱۵ آبان ماه صورت گرفت، دکتر خواجه ئیان، جانشین امور بهداشتی دانشگاه به اتفاق هیئت همراه از خانه بهداشت حسین آباد از توابع مرکز بهداشتی درمانی فجر کوری،  مرکز بهداشتی درمانی امیرالمومنین(ع) جم و بیمارستان توحید جم بازدید نمود.

دکتر خواجه ئیان، هدف از اجرای این بازدید را آشنایی مدیران شبکه های مختلف بهداشت و درمان با سایر شهرستان ها و بررسی روند کار در شبکه ها عنوان کرد. وی همچنین اظهار داشت، این برنامه اولین تجربه بازدید گروهی مسئولین شبکه ها از یکی از شبکه های بهداشت و درمان مجموعه استان می باشد که امید است با بهره گیری از نتایج سودمند آن، بازدید از سایر شهرستانهای دیگر استان نیز در آینده نه چندان دور در دستور کار حوزه معاونت بهداشتی قرار گیرد.

وی همچنین ضمن ابراز رضایت مندی از خدمات مطلوب مجموعه بهداشت و درمان شبکه بهداشت جم و صنعت نفت بوشهر، تعامل سازنده و موثر این دو ارگان را در بهبود تامین سلامت مردم ارج نهاد.

در ادامه، در جلسه ای که ظهر همان روز در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان جم برگزار شد، روسای حاضر در جلسه هر یک از شهرستانها، تجارب ارزنده و مفید خود از قبیل واگذاری خدمات دندانپزشکی و سلامت مدارس به بخش خصوصی و یا استفاده ۱۰۰ درصدی کلیه آرایشگاههای زنانه و مردانه از لوازم شخصی را در اختیار سایر شهرستانها قرار دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم نیز در بخشی از سخنان خود در این جلسه ضمن اشاره به وجود برخی از مشکلات موجود از قبیل کمبود فضای فیزیکی در سطح ستاد شبکه و برخی از مراکز بهداشتی درمانی به تعدادی از اقدامات سازنده ای که طی چند سال اخیر در سطح شهرستان انجام گردیده اشاره کرد که افزایش خدمات اورژانس ۱۱۵ جم، واگذاری خدمات دارویی به بخش خصوصی، خرید و راه اندازی تجهیزات آزمایشگاهی سطح ۲، استانداردسازی خانه های بهداشت، برگزاری همایش های عمومی و کارگاههای استانی و کشوری، فعالسازی کمیته علمی و چاپ رسانه های آموزشی، راه اندازی کلینیک دیابت شهرستان، پی گیری راه اندازی بیمارستان دوستدار کودک و …. برخی از آنها بود.

گفتنی است در این بازدید یک روزه از عملکرد مطلوب بهورزان خانه بهداشت حسین آباد به عنوان خانه بهداشت برتر شهرستان نیز، توسط دکتر خواجه ئیان، معاون امور بهداشتی دانشگاه، تقدیر به عمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1806

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.