• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5

بازی ناامید کننده پارسی ها در خانه مقابل استقلال/ جمی ها ناهماهنگ و بی برنامه بودند

  • کد خبر : 12843
  • 06 مرداد 1399 - 22:35
بی برنامگی عجیب پارس جم در این دیدار حساس مشهود بود و ترکیب اولیه هم نشان داد پارسی ها آماده شکست هستند. به نظر می رسد عدم آمادگی و تمرین پارسی ها برای این بازی در عملکرد شاگردان پورموسوی بی تاثیر نبود.

تیم پارس جنوبی جم در بازی خانگی مقابل تیم استقلال تهران بازی را واگذار کرد تا بازی معوقه این دو تیم پس از حواشی بسیار به سود تهرانی ها تمام شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ تیم پارس جم در نیمه اول با ترکیبی ناموفق وارد زمین شد و با بازی کاملا تدافعی و سردرگم فرصت های گلزنی زیادی را به تیم استقلال تقدیم کرد.

پارسی ها در دقیقه ۲۶ اولین گل را با واکنش ناامیدکننده فروزان از تیم استقلال دریافت کردند. گل استقلال را علی کریمی به ثمر رساند. تلاش پارسی ها برای جبران گل خورده نتیجه ای نداشت.

در نیمه دوم با تعویض های پورموسوی شرایط تیم پارس بهتر شد اما در دقیقه ۶۲، دیاباته، گل دوم را هم به دروازه جمی ها روانه کرد.

در ادامه بازی، پارسی ها فرصت هایی برای گل زنی داشتند اما محمد نوری پنالتی پارسی ها را هم در دقیقه ۸۲ به آسمان کوبید. فریبرز گرامی از تیم پارس جم هم در دقیقه ۹۲ از بازی اخراج شد.

فرصت های گلزنی استقلال هم یکی پس از دیگری از دست رفت تا این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی ها به پایان برسد.

از نکات عجیب این دیدار، حضور محسن فروزان در چارچوب دروازه پارسی ها بود که یک فصل بازی نکرده بود اما در این بازی حساس، درون دروازه پارسی ها قرار گرفت! فروزان با وجود موقعیت های خوبی که از استقلالی ها گرفت اما بر روی گل ها عملکرد ناامیدکننده ای داشت.

بی برنامگی عجیب پارس جم در این دیدار حساس مشهود بود و ترکیب اولیه هم نشان داد پارسی ها آماده شکست هستند. به نظر می رسد عدم آمادگی و تمرین پارسی ها برای این بازی در عملکرد شاگردان پورموسوی بی تاثیر نبود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.