• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
12
یادداشت

باشگاه پارس جنوبی صاحب ندارد؛ آقایان هیچکاره با گزینه های مربی گری رایزنی می کنند!

  • کد خبر : 13165
  • 01 مهر 1399 - 13:20
یک روز جماعتی بی ربط با باشگاه پارس جنوبی برای برکناری مدیر عامل پله های منطقه ویژه را بالا و پایین می کردند و امروز هم در سکوت مدیر عامل باشگاه که نمی داند اصلا مدیر عامل هست یا نیست و مدیر عامل منطقه ویژه ای که انگار دستوری برای تیم داری ندارد، همان آقایان غیر مرتبط دارند برای انتخاب سرمربی تیم رایزنی می کنند!

عباس اعتمادی پور

تیم پارس جنوبی جم وابسته به منطقه ویژه اقتصادی پارس پس از سه سال حضور در سطح اول فوتبال ایران، ناباورانه سقوط کرد!

از ابتدای مالکیت منطقه ویژه بر باشگاه پارس جنوبی، بهرام رضاییان از کارکنان منطقه ویژه پارس به عنوان مدیر عامل این باشگاه انتخاب شد و این تیم توانست در روندی موفقیت آمیز به لیگ برتر صعود کند و دو فصل را با هر مشقتی که بود خود را در لیگ برتر ماندگار سازد.

این البته همه ماجرای تیم پارس جنوبی جم نبود؛ مصوبه مجلس هشتم برای منع تیم داری حرفه ای و آب پاکی وزارت نفت بیژن زنگنه بر دستان تیم های نفتی، ادامه کار تیم پارس جم در لیگ برتر را فصل به فصل سخت تر کرد و نهایتا فصل نوزدهم لیگ برتر با تغییر مدیر عامل منطقه ویژه، کنار گذاشته شدن بهرام رضاییان و بلاتکلیفی مدیریتی و مالی باشگاه پارس جنوبی، سقوط تلخ جمی ها از سطح اول فوتبال ایران رقم خورد.

پارس جنوبی جم تیم وابسته به وزارت نفت بود اما جور نداری هایش را باید مسئولان محلی و استانی می کشیدند و امروز که به لیگ دسته اول سقوط کرده هم وزارت نفت حاضر نیست این کودک را به فرزندی بپذیرد!

تیم پارس جنوبی جم طی سال های لیگ برتر حکم طفل سر راهی داشت که هرگاه منفعتی داشت مدعیان فراوان داشت و وقتی به فلاکت می افتاد هیچ کس را نداشت!

سقوط تیم پارس جم از لیگ برتر هر چند دردناک بود اما هواداران امیدوار بودند با رفع محدودیت وزارت نفت برای هزینه کرد در این تیم که دیگر پسوند “حرفه ای” را یدک نمی کشد روزهای بهتری را سپری کند اما وضعیت فاجعه بارتر هم شد و به نظر می رسد سقوط تیم پارس به حذف کامل این تیم از دنیای فوتبال بینجامد!

تیم جمی ها هر چند مثل خیلی از تیم های لیگ برتری، دور و برش پر شده بود از دلال و کاسب اما آغاز فصل نوزدهم با دخالت های بیجا و فرصت طلبی ها هم همراه شد تا تیم بی صاحب، بی صاحب تر شود!

یک روز جماعتی بی ربط با باشگاه پارس جنوبی برای برکناری مدیر عامل پله های منطقه ویژه را بالا و پایین می کردند و امروز هم در سکوت مدیر عامل باشگاه که نمی داند اصلا مدیر عامل هست یا نیست و مدیر عامل منطقه ویژه ای که انگار دستوری برای تیم داری ندارد، همان آقایان غیر مرتبط دارند برای انتخاب سرمربی تیم رایزنی می کنند!

همه اینها در حالی است که وزارت نفت به وضعیت حساب و کتاب های باشگاه پارس جنوبی ورود کرده و مسئولان نفتی می گویند تا تعیین تکلیف دخل و خرج های سه سال گذشته، دست به هیچ کاری نمی زنند!

در روزهایی که مدام خبر روزهای روشن از سوی نماینده و دور و بری هایش برای باشگاه پارس جنوبی منتشر می شود بازیکنان پارس یکی یکی در حال جدایی هستند و سرمربی اش هم که طبق همان خبرهای خوش سوار هواپیما بود تا در تهران تیم بچیند سر از تیمی لیگ برتری درآورد.

وضعیت این روزهای تیم پارس جم یک معنا بیشتر ندارد: وزارت نفت علاقه ای به حفظ این تیم ندارد و مدیران منطقه ویژه و صنعت نفت گوشه ای نشسته اند و ذره ذره آب شدن تیم محبوب جنوبی را تماشا می کنند.

تیمی که در آستانه شروع فصل جدید لیگ دسته اول هنوز نه مدیر عاملش مشخص است نه هیات مدیره و سرمربی و بازیکنانش، قطعا پایانش(اگر شروعی وجود داشته باشد) بهتر از سقوط از لیگ دسته اول نیست و معلوم نیست عده ای از کف خیابان با کدام تحلیل عقلی و منطقی دارند برای انتخاب سرمربی و بازیکن و ناهار و شام و هتلش رایزنی می کنند!

تیم پارس جنوبی جم شوخی تلخی بود با دل مردم و هوادارنش و ادامه این وضعیت را باید پایان رویای شیرین جنوبی های بوشهر در لیگ برتر دانست.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. حیف از این تیم، به نظرمن همین مسولان نفتی خودشان میخواستند تیم سقوط کنه، و اوردن افاضلی و رفتن اون تو بدترین شرایط و اتفاقات بعدش همه اش بر اساس برنامه ای برای سقوط تیم بوده، الانم کسانی که دارند برای تیم رایزنی میکنند به نظر من دلسوزان واقعی تیم هستند ، مسولان پارس جنوبی که اصلا به فکر تیم نیستند ، قطعا دستشون بر بیاد برای رفتن به دسته دو و انحلال تیم هم کوتاهی نمیکنن، تا باری از دوششون برداشته بشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.