• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

بسکتبال بوشهر در آستانه انصراف از لیگ دسته اول کشور قرار دارد

  • کد خبر : 14436
  • 11 مهر 1400 - 12:47
بسکتبال استان بوشهر اکنون قریب به ۱۶ سال است که به صورت متناوب در لیگ‌های کشوری فعالیت دارد و از سال ۹۵ تاکنون به صورت مستمر در لیگ یک شرکت داشته که در بازی آخر صعود به لیگ برتر بازماند.

تیم بسکتبال بوشهر پس از چهارسال حضور مستمر در لیگ یک کشور، به دلیل مشکلات مالی در آستانه انصراف از این رقابت ها قرار دارد.

بسکتبال بوشهر در آستانه انصراف از لیگ دسته اول کشور قرار دارد

به گزارش آوای بوشهر؛ رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر می گوید: پس از پیگیری و رایزنی‌های مکرر با مسئولان مربوطه با موضوع حمایت از تیم بسکتبال برای حضور در لیگ دسته یک تاکنون پاسخی از سوی آنها دریافت نشده است.

رضا رضازاده بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم و سطح توقع بحق بازیکنان برای عقد قرار داد و هزینه‌های جاری تیم، این امکان برای شرکت در لیگ دسته اول وجود ندارد.

رضازاده اظهار داشت: هیات بسکتبال استان بوشهر نیز  با توجه مشکلات مالی عدیده قادر به پرداخت کامل هزینه‌های تیم و حمایت از آنها برای حضور پر قدرت در لیگ دست اول نیست که این موضوع تیم را در آستانه انصراف از مسابقات قرار داده است.

وی که با ایرنا گفتگو کرده، افزود: با توجه به وجود جوانان مستعد در رشته بسکتبال در استان بوشهر انتظار است این تیم به صورت ویژه حمایت و زمینه برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها فراهم شود.

رضازاده اظهار داشت: نماینده استان بوشهر در لیگ دسته یک بسکتبال سال گذشته درخشش قابل توجهی داشت و حتی در آستانه لیگ برتری شدن نیز قرار گرفت اما تجربه کم بازیکنان و مشکل مالی مانع از کسب این موفقیت شد.

وی عنوان کرد: انتظار است شرایطی فراهم شود تا نماینده استان بوشهر امسال با قدرت در لیگ دسته یک بستکتبال کشور شرکت کند.

رضازاده یادآور شد: بسکتبال استان بوشهر اکنون قریب به ۱۶ سال است که به صورت متناوب در لیگ‌های کشوری فعالیت دارد و از سال ۹۵ تاکنون به صورت مستمر در لیگ یک شرکت داشته که در بازی آخر صعود به لیگ برتر بازماند.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد بازیکنان تیم بسکتبال استان بوشهر بومی و جوانانی آینده دار هستند که انتظار می‌رود نگاه ویژه‌تری به آنها صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14436

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.