• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

بیانیه سپاه جم در خصوص هفته عقیدتی سیاسی وهفته معلم

  • کد خبر : 2295
  • 08 اردیبهشت 1392 - 5:38

به گزارش آوای جم به نقل از  خبرنگار بسیج بمناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در بسیج و سپاه، روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد.

اولین معلم و مربی انسان، خالق و آفریدگار اوست. خداوندی که در اولین نقطه آغاز وحیآدمی را به خواندن فرا می­خواند و با قلم صنع از یک­سو و بیان بلیغ از سوی دیگر، بشریت را از وادی جهالت و حیرت به عالم تفکر و معرفت و از حضیض ناسوت به اوج ملکوت برمی­کشد. بنابراین روز معلم روز توجه به حق تعالی و معلم اول انسان و روز بزرگداشت علم، عالم، معلم و متعلم است. از همین رو است که معلم پیر انقلاب، امام راحل‏(ره)، در شان معلم مى‏فرماید: «مقام معلم مقام والایى است، مقامى بالاتر از مقام معلم نیست.»

به راستی ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت، شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسانیتند.معلمانی که عشق‌شان کلاس است و همواره بر تخته‌سیاه دل سپید می‌نویسند و با هر زمزمه محبت، گوش و هوش آگاهان را آکنده از شور زندگی می‌کنند.

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه و فیلسوف عالی مقام شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم ، یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

به پاس وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان جم بر خود فرض می داند اکنون که در آستانه بزرگداشت این روز عزیز قرار داریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا… استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به استادان و معلمین شریف که عمر پر برکت خود را خالصانه وقف خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده اند، زحمات این قشر فهیم و ارزشمند شهرستان را  درعرصه تعلیم وتربیت سپاس گوید . امید داریم با بهره گیری از ایمان واعتقاد همیشگی وایجاد یک رنگی و صمیمیت روز افزون درسالی که با کلام روشنگر رهبر فرزانه  انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی ) به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، نام نهاده شده است ، درپرورش آینده سازان این  شهرستان و  قرار گرفتن برقله های افتخار گامی حماسی برداشته و دراین راه موفق و موید باشید.

والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته

سپاه شهرستان جم

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2295

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.