• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

تاپایان روز جمعه؛جم کمترین ثبت نام شوراها در استان بوشهر

  • کد خبر : 2266
  • 30 فروردین 1392 - 21:34

 

آوای جم؛نصرالله شفیعی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سوک از آخرین آمار تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۳۰ فروردین ماه خبر داد .

وی با اعلام این که در دو روز مانده به پایان مدت زمان مقرر قانونی ۸۲۸ نفر نام نویسی کرده اند افزود : از این تعداد ۳۱۸ نفر برای شوراهای اسلامی شهرها و ۵۱۰ نفرنیز برای شوراهای اسلامی روستاها می باشد .

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد : شهرستان دشتستان با ۲۱۷ نفر و شهرستان جم با ۲۷ نفر بیشترین و کمترین تعداد ثبت نام شدگان را دارا می باشد .

شفیعی یادآور شد : تا ساعت ۸ بعدظهر روز جمعه شهرستان بوشهر برای شورای اسلامی شهر ۸۲ نفر و برای شورای اسلامی روستایی ۳۵ نفر نام نویسی کرده اند .

وی افزود : درمدت زمان مشابه درشهرستان دشتستان از مناطق شهری ۵۵ نفر و روستایی ۱۶۲ نفر ، در تنگستان ۲۸ نفر برای شهرها و ۷۰ نفر برای روستاها ، در دشتی ۲۱ نفر برای شهر و ۴۵ نفر برای روستاها ، در دیر ۹ نفر برای شهرها و ۳۳ نفر برای روستاها ، در کنگان ۶۱ نفر برای شهرها و ۳۳ نفر برای روستاها ، در جم ۱۱ نفر برای شهرها و ۱۶ نفر برای روستاها ، در عسلویه ۲ نفر برای شهرها و ۴۴ نفر برای روستاها ، در گناوه ۲۲ نفر برای شهرها و ۴۵ نفر برای روستاها و در دیلم ۲۷ نفر برای شهر ها و ۲۷ نفر نیز برای روستاها نام نویسی کرده اند .

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد : کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۰ روز یک شنبه یکم اردیبهشت ماه فرصت دارند که تمامی مدارک خود را به فرمانداریها ، بخشداری ها و دفاتر پیشخوان دولت در شهر و مراکز ICT روستایی تحویل دهند .

وی تصریح کرد :دریافت کد رهگیری ثبت نام ازاین دفاتر در شهرها و روستاها و اعلام به بخشداری ها و فرمانداری های استان تا پیش از اتمام مهلت قانونی الزامی است ، در غیر این صورت به عنوان ثبت نام شده تلقی نمی شوند و به مدارک آنها رسیدگی نخواهد شد.

شفیعی یادآور شد : افزایش یک مقطع تحصیلی در ازاء عضویت درهر دوره شورای اسلامی شهر و روستا مصوب شورای نگهبان تاکنون توسط رئیس جمهوری ابلاغ نشده است ولی با توجه به پیش بینی ها امکان دارد ظرف ۴۸ ساعت آینده توسط دفتر ریاست جمهوری ابلاغ شود که ضروری است افرادی که می خواهند از این شرایط استفاده کنند تمامی مدارک را آماده داشته باشند تا به محض اعلام بتوانند نام نویسی کنند .

وی با اظهار این که به منظور افزایش میزان مشارکت مردمی ، گرم کردن تنور انتخابات و افزایش قدرت انتخاب مردم حضور تعداد بیشتری کاندیدا در این انتخابات تعیین کننده است افزود : با توجه به این که امکان هر گونه اختلال و ایجاد مشکل در سامانه ثبت نام به دلیل شلوغی ساعات آخر روزهای نام نویسی دور از انتظار نیست از تمامی کسانی که به گونه ای می توانند در حل مشکلات مردم و توسعه مناطق شهری و روستایی خود تاثیرگذار باشند دعوت می شود در اسرع وقت نسبت به نام نویسی برای کاندیداتوری این دوره اقدام کنند .

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2266

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.