• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
14

تغییر رییس آموزش و پرورش جم

  • کد خبر : 14883
  • 15 دی 1400 - 10:51
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر پیرامون انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش جم گفت: در شهرستان اجماعی پیرامون این انتصاب شکل گرفت و از این مدیر استقبال شد همه به وی کمک کنند تا موفق باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان با کمبود مشاور و نیروی خدماتی روبرو است.

آموزش و پرورش بوشهر با کمبود مشاور و نیروی خدماتی روبرو است

به گزارش آوای بوشهر به نقل از مهر، علی موحدی در مراسم معرفی مدیر آموزش و پرورش جم با تقدیر از زحمات عبدالحسین اعتماد مدیر سابق آموزش و پرورش جم بیان داشت: تکریم فرهنگیان از اولویت‌های کاری است.

موحدی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و تمام دانش آموزان باید محترم شمرده شوند گفت: مبادا عزت نفس دانش آموزی خدشه دار شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، نفت را فرصت خوب برای توسعه آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: همه پتروشیمی‌ها و شرکت‌ها در کنار آموزش و پرورش باشند و کمک بی منت کنند. آموزش و پرورش تنها جایی است که تربیت انسان را بر عهده دارد.

موحدی آموزش و پرورش جم را از آموزش و پرورش‌های پویا، دارای وزن و پیشرو استان برشمرد و بیان داشت: می‌توان در همه عرصه‌ها باز هم پیشرفت کند نگاه اداره کل به جم ویژه است.

وی با بیان اینکه هیچ عزل و نصبی بر اساس حب و بغض نخواهد بود ادامه داد: مصالح آموزش و پرورش خط قرمز من خواهد بود و انتصابات نیز در این راستا خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر پیرامون انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش جم گفت: در شهرستان اجماعی پیرامون این انتصاب شکل گرفت و از این مدیر استقبال شد همه به وی کمک کنند تا موفق باشند.

موحدی تاکید کرد: از رئیس جدید توقع دارم از توانمندی همه استفاده شود باید تکریم و احترام در اوج باشد، رعایت پیشکسوت‌ها شود، مدیران مدارس محترم شمرده شوند. باید بهترین احترام‌ها نسبت به معلمان انجام گیرد صدر تا ذیل آموزش و پرورش باید احترام باشد.

موحدی با بیان اینکه در زمینه مشاور و نیروی خدماتی در استان کمبود داریم بیان داشت؛ مدیر جدید آموزش و پرورش جم برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان با همکاری شرکت‌ها، امام جمعه و فرماندار و دستگاه‌های اجرایی اقدام کند و انتظار دارم همه دستگاه در کنار آموزش و پرورش باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان گفت: افق آموزش و پرورش شهرستان جم را روشن می‌بینم و انشاالله شاهد موفقیت‌های بیشتر دانش آموزان و معلمان شهرستان خواهیم بود.

سید ابوالقاسم حسینی مدیر جدید آموزش و پرورش جم نیز با بیان اینکه تکریم معلم و تعلیم دانش آموز شعار وی است از همه فرهنگیان درخواست کرد در کنار آموزش و پرورش شهرستان باشند.

حسینی همراهی اولیای دانش آموزان را شرط موفقیت دانست و تاکید کرد: برای توسعه آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی دارم که اجرا خواهم کرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات عبدالحسین اعتماد تجلیل و سید ابوالقاسم حسینی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جم معرفی شد.

در این مراسم حسین محدثی و فاطمه رشیدی به نمایندگی از فرهنگیان جم مشکلات آموزش و پرورش شهرستان را به تفضیل عنوان کردند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.