• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تلنگری به مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی پردیس پیرامون مسئولیت های اجتماعی

  • کد خبر : 15616
  • 27 اردیبهشت 1402 - 8:33
اخیرا مدیرعامل شرکت پتروشیمی پرديس تغییر کرد مدیرعامل سابق برای ماندن در پست خود از رسانه های مختلف کمک گرفت اما موفق نبود ؛ عملکرد انتقادآمیز وی در زمینه مسئولیت های اجتماعی سبب‌ شد مسؤولان و فعالان اجتماعی استان حامی وی نشوند برای اینکه به‌ مدیرعامل جدید تلنگری زده‌ شود کارنامه شرکت پردیس مرور می شود.

ابراهیم قیصری 

شرکت پتروشیمی پردیـس بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان است. 

اخیرا مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس تغییر کرد مدیرعامل سابق برای ماندن در پست خود از رسانه های مختلف کمک گرفت اما موفق نبود ؛  عملکرد انتقادآمیز وی در زمینه مسئولیت های اجتماعی سبب‌ شد مسؤولان و فعالان اجتماعی استان حامی وی نشوند برای اینکه به‌ مدیرعامل جدید تلنگری زده‌ شود کارنامه شرکت پردیس مرور می شود. 

شرکت پتروشیمی پردیس علیرغم درآمد فراوان نتوانسته شرکتی موفق در زمینه مسئولیت های اجتماعی باشد و حتی در زمینه آلایندگی نیز سال‌های قبل مورد نقد جدی قرار گرفت.

پتروشیمی پردیس از آن دست شرکت های منطقه است که سعی کرده از فعالان اجتماعی و رسانه های جنوب استان  که خط مقدم مطالبه گری هستند فاصله بگیرد.

 مدیران شرکت نیز عملکردی ضعیف در تعامل با مناطق پیرامونی داشته اند ‌علیرغم اینکه می بینیم برخی شرکت های پتروشیمی منطقه اقدامات خوبی در جنوب استان انجام می دهند.

رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته تاکید بر جهاد تبیین کرده است؛  شرکت های پتروشیمی نیز  به عنوان دستاورد بزرگ کشور در دوران تحریم می توانند با توجه به مسئولیت های اجتماعی و انعکاس دستاوردهای خود، گامی مهم در این زمینه بردارند. 

روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی جامعه پیرامونی و مدیران شرکت و مسئول کمیته مسئولیت های اجتماعی مطرح است؛ آیا رئیس روابط عمومی پتروشیمی پردیس توانسته در زمینه مسئولیت های اجتماعی موفق عمل کند؟! آیاتوانسته مشاوری خوب برای مدیران شرکت در زمینه مسئولیت های اجتماعی و نگاه به مناطق پیرامونی باشد؟! مدیران شرکت‌ نیز چقدر دغدغه مناطق پیرامونی دارند. 

شرکت پردیس به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده اوره و آمونیاک خاورمیانه مدعی است در زمینه  تولید و فروش در سال های  گذشته دوران  طلائی داشته است آمارهایی تحسین برانگیز  که هیچ دردی از دردهای منطقه محروم عسلویه، کنگان و جم را درمان نخواهد کرد اگر به مسئولیت های اجتماعی توجه نکنند.

بی توجهی برخی مدیران پتروشیمی های واقع در عسلویه پیرامون مسئولیت های اجتماعی، فضایی ناامید کننده برای مطالبات مردم نجیب این منطقه است که رسم مهمان نوازی خوب بلدند اما شرکت های پتروشیمی با این حجم از آلایندگی، گرانی و تاثیرات اجتماعی،  مهمانان ناخوانده بوده اند.

تا امروز کارنامه شرکت پردیس پیرامون تعاملات اجتماعی مردودی است امیدواریم مدیرعامل جدید از برخی شرکت های منطقه یاد بگیرد و چند قدمی برای پیشرفت منطقه بردارد بلکه کارنامه مثبتی از خود به یادگار بگذارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.