• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

جذب مربی با برگزاری دوره دردارالقرآن ریحانه النبی(س)

  • کد خبر : 2118
  • 04 اسفند 1391 - 20:35

 

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ در راستای تکمیل کادر آموزشی؛ دارالقرآن ریحانه النبی(س)شهرک توحید جم از علاقه مندان دعوت به همکاری می نماید

 

مرکز دارالقرآن ریحانه النبی(س) جهت تکمیل کادر آموزشی خود برای سال ۱۳۹۲ ، با برگزاری دوره های تربیت مربی قرآن کریم، مربی جذب می کند.

شیوه ثبت نام: علاقه مندان علوم قرآنی و مربی گری می توانند با مراجعه به وبلاگ مرکز دارالقرآن ریحانه النبی(س) به نشانی www.qoranrayhan.blogfa.com نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن اقدام نمایند.

زمان بندی : مهلت ثبت نام تا چهار شنبه نهم اسفند ماه می باشد و زمان مصاحبه و موارد دیگر متعاقبا از طریق پیامک و وبلاگ مرکز اعلام می گردد.

مشخصات دوره ها: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده دو دوره ی تربیت مربی در بخش بالای ۷ سال در رشته های روخوانی ،روان خوانی و تجوید قرآن کریم و بخش خردسال مرکز با عنوان طرح جوادالائمه(ع) در سال جاری و سال آینده برگزار می گردد.

اساتیدی از دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی و مهدالرضای یزد تدریس دوره ها را به عهده خواهند داشت.

شرایط : متقاضیان می بایست در جلسه ی مصاحبه ی ورودی دوره ها شرکت نموده و جواز حضور در مرحله مقدماتی دوره ها را که در سال جاری برگزار خواهد شد کسب نمایند.

خواهران قرآنی می توانند در هر دو دوره ی تربیت مربی خردسال و بالای ۷ سال شرکت نمایند اما برادران فقط مجاز به ثبت نام در دوره ی تربیت مربی بالای ۷ سال مرکز می باشند. حداقل مدرک تحصیلی برای متقاضیان عزیز، دیپلم می باشد و داوطلبان می بایست از روان خوانی و تجوید قابل قبولی برخوردار باشند.

پس از اتمام دوره ها به قبول شدگان مدارک قرآنی معتبر اعطاء شده و نفرات برتر بر اساس نیاز و  به صلاحدید مرکز به عنوان مربی  مشغول به کار خواهند شد.

مرکز دارالقرآن ریحانه النبی(س) وابسته به پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) در مسجد بزرگ پیامبر اعظم(ص) شهرک توحید قرار دارد  و هم اکنون در دو بخش خردسال و بالای ۷ سال با بیش از ۳۵۰ فراگیر  و کادر آموزشی مجرب به فعالیت قرآنی مشغول می باشد.

تلفن های تماس مرکز:۷۶۲۴۹۱۷-۷۶۸۴۴۸۱-۹۱۵۱۷۳۷۴۶۸

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2118

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.