• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
چراغی: همه امکانات برای تیم میهمان فراهم است

جمی‌ها آماده میزبانی از استقلال هستند

  • کد خبر : 15407
  • 28 فروردین 1402 - 14:52
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی از آمادگی کامل همه دستگاه‌ها در شهرستان جم برای میزبانی از استقلال خبر داد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید در ورزشگاه خانگی خود از استقلال پذیرایی کند. پارس جنوبی که چند سال در لیگ برتر حضور دارد و دوبار در ورزشگاه تختی جم در آن دوران استقلال را شکست داد، حالا در شرایطی که به لیگ یک رفته در جام حذفی مقابل آبی پوشان پایتخت قرار می‌گیرد.

ایوب چراغی سرپرست پارس جنوبی درباره شرایط پارس جنوبی و شهرستان جم برای میزبانی از استقلال بیان کرد:‌واقعیت این است که ما از ابتدا قصد داشتیم از جام حذفی انصراف بدهیم اما وقتی نتایج خوبی گرفتیم و از طرفی در لیگ دسته اول هم با وجود تامین امکانات و شرایط از کورس صعود به لیگ برتر کنار رفتیم، تصمیم گرفتیم جام حذفی را جدی بگیریم. حالا قرعه برای ما اینطور تعیین کرده که مقابل استقلال قرار بگیریم و ما هم این مساله را به فال نیک می‌گیریم. سرمربی ما امیدرضا روانخواه سال‌ها بازیکن استقلال بوده و بازیکنانی مثل علی دشتی را داریم که در استقلال توپ زده‌اند. فکر می‌کنم بازی خوبی در جام حذفی شاهد باشیم.

او با اشاره به آمادگی کامل شهرستان جم برای میزبانی از استقلال بیان کرد:‌شهرستان جم به واسطه چند سال حضور در لیگ برتر همه شرایط برای میزبانی از لیگ برتری ها را دارد. خوشبختانه ما در شهر جم چند سال است که یک هتل خوب و باامکانات را داریم و ورزشگاه تختی جم هم استانداردهای لازم را دارد و مشکلی برای میزبانی نداریم. با حمایت های فرماندار جم،‌ شورای شهر و شهرداری جم، پالایشگاه فجر جم و مجتمع گاز پارس جنوبی قطعا بهترین میزبانی را از استقلال انجام می‌دهیم.

چراغی در پاسخ به این پرسش که آیا برای بحث ورود تماشاگران به ورزشگاه هم اقدام شده، گفت: در این خصوص هم تمهیدات لازم اندیشیده شده و هیچ مشکلی نیست. ما در شهرستان جم جشن قهرمانی لیگ برتر را برگزار کردیم و شرایط خوب میزبانی مان در گذشته مشخص شده است. انشاالله بهترین میزبانی را از تیم بزرگ استقلال هم انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی نیست.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.