• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

حسنوند : ادارات از برگزاری جلسات در ساعات اداری پرهیز کنند

  • کد خبر : 1662
  • 01 مهر 1391 - 4:45

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از سوک ، استاندار بوشهر در جدیدترین بخشنامه به کلیه ادارات و دستگاه های اجرای از آنها خواسته است از برگزاری جلسات در ساعات اداری پرهیز و اجرای آن را به بعد از ساعات اداری موکول کنند .

بر اساس این گزارش ، حسنوند در این بخش نامه خواستار آغاز و پایان جلسات بر اساس ساعات پیش بینی قبلی شده است و از تمام دبیران کارگروه ها نیز خواسته نسبت به تعریف دستور کار مشخص اقدام کنند و اعضاء نیز فقط در همان حیطه با مطالعه و آگهی شرکت کنند .

وی در این بخش نامه تمام ادارات را موظف کرده است که در جلسات مدیریتی با مسئولیت استانداری ، فقط مدیران کل شرکت کنند و از فرستادن نماینده یا معاون خود خوداری کنند ، ضمن این که در شرایط خاص معاونین مدیران کل ادارات در صورتی می توانند در این جلسات شرکت کنند که دارای مسئولیت تام الاختیار باشند و نسبت به همه وظایف و تصمیم گیریها پاسخ گو باشند .

استاندار بوشهر که عزم خود را جزم کرده است که نه تنها بر روی کاغذ بلکه به شکل کاربردی این بخش نامه را عملیاتی کند در یکی از نشست های رسمی ، حضور و غیاب کرد و خواستار پاسخ گویی غیبت مدیران غایب در نشست آینده شد .

وی حتی پا را از این فراتر گذاشت و در حالی که با تعجب میزان ۱۰۰ دقیقه زمان جلسه را نگاه می کرد خطاب به دبیر جلسه گفت :جلسات برای یک ساعت برنامه ریزی می شود و در صورت نیاز فقط ۱۵ دقیقه وقت اضافی گذاشته می شود .

حسنوند این را هم اضافه کرد : جلسات استان که واجب تر و پر اهمیت تر از جلسات شورای امنیت ملی کشور نیست که فقط یک ساعت برای آن زمان گذاشته می شود .

وی که دقیقا این جلسه رسمی را پس از ۷۵ دقیقه خاتمه یافته اعلام کرد اجازه نداد خارج از دستور کار جلسه بحث و گفتگوی که مستلزم بطالت زمان جلسه است ایراد شود .

پیش بینی می شود در صورت اجرای این رویکرد ، جلسات استانداری در قالب کارگروها شکلی کاربردی در راستای گره گشایی از مشکلات ،کمک به توسعه و کاهش عقب ماندگی ها استان به خود می گیرد .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1662

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.