• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

حضور فعال شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران+عکس

  • کد خبر : 15635
  • 28 اردیبهشت 1402 - 0:07
شرکت مخازن سبز عسلویه به عنوان انبارش و انتقال محصولات تولیدی مجتمع های پتروشیمی فاز دو عسلویه برای چندمین بار در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران شرکت می‌کند تا ظرفیت و توانایی‌های خود را در معرض دید همگان قرار دهد.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه: این شرکت به عنوان انبارش و انتقال محصولات تولیدی مجتمع های پتروشیمی فاز دو عسلویه برای چندمین بار در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران شرکت می‌کند تا ظرفیت و توانایی‌های خود را در معرض دید همگان قرار دهد.

شرکت مخازن سبز نیز این فرصت را مغتنم شمرده تا ظرفیت‌ها و دستاوردهای متخصصان خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و علاقمندان به این صنعت قرار دهد و چشم‌انداز توسعه و فعالیت‌های آتی خود را برای بازدیدکنندگان روشن کند.

مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز با حضور در نمایشگاه، چندین تفاهم نامه همکاری با شرکت‌های مختلف منعقد خواهد کرد.

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه که زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان است با هدف ذخیره‌سازی و انتقال محصولات تولیدی مجتمع‌های فاز دوم پتروشیمی عسلویه به پایانه صادراتی پارس برای صادرات به بازارهای بین‌المللی احداث شده است و با اتمام ساخت مخازن، با وجود فضای کافی برای انبارش محصولات تولید پایدار بدون وقفه مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی حتی در شرایط اضطراری مانند تحریم‌های ظالمانه تضمین می‌شود.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه است که هر ساله با حضور شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی برگزار می‌گردد، امسال نیز از بیست و هفتم تا سی‌ام اردیبهشت درب‌های خود را به روی بازدیدکنندگان می‌گشاید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.