• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5
اقدام ارزشمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی اریاساسول،،؛

حمایت مادی و معنوی از مجتمع معلولین بهشت کنگان

  • کد خبر : 15859
  • 11 خرداد 1402 - 14:08
آوای بوشهر ؛ مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول همزمان با میلاد امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) از مجتمع معلولین کلیدبهشت کنگان بازدید و با مدیران و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد

به گزارش آوای بوشهربه نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده در جریان بازدیدی که روز چهارشنبه (۹ خردادماه) از مجتمع معلولین کلید بهشت در بندر کنگان داشت با بیان اینکه معلولین همچون سایر افراد آفریده‌های خدا هستند و نیاز به توجه و حمایت دارند گفت: این مرکز یکی از مجموعه‌های خاص در جنوب کشور است که نیاز به نگاه ویژه دارد.

وی خدمت در این مرکز را توفیق الهی دانست و افزود: حضور چند ساعته ما و مدیران شرکت‌های فعال در منطقه و حمایت مادی و معنوی در مقابل خدماتی که کارکنان و مدیریت این مرکز برای معلولین ارائه می‌کنند، بسیار ناچیز است و در واقع این حضور توفیقی برای مشاهده این خدمت مقدس و کار خیر است.

مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول خدمت برای کمک به خلق خدا را جهاد در راه خدا برشمرد و تصریح کرد: حمایت و کمک با اعداد و ارقام و به‌صورت مادی شاید شایسته این جهاد نباشد و در واقع قدردانی کوچکی برای این کار بزرگ است.

حیدرزاده از مدیران عامل مجتمع‌های پتروشیمی حاضر در منطقه خواستار حضور در این مجتمع شد و گفت: امیدواریم حضور ما مسیری برای حضور دیگر شرکت‌های فعال در منطقه باشد و با درک اهمیت کمک به این معلولین و بندگان خدا شاهد تحول در این اقدام خداپسندانه باشیم.

هزینه‌های گزاف مراکز نگهداری معلولین نیاز به حمایت بخش خصوصی دارد.

محمد جان‌نثار احمدی، رئیس مجتمع معلولین کلید بهشت کنگان نیز با بیان اینکه کلید بهشت بزرگ‌ترین مرکز خدمت‌رسانی به پسران بالای ۱۴ سال در استان است، گفت: این مرکز با ۱۸۰ نفر مددجو، علاوه بر پسران و دختران معلول از کهنسالان نیز نگهداری می‌کند و تا سال گذشته به لحاظ نگهداری از پسران معلول بالای ۱۴ سال، در استان بی‌همتا بود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان این مجتمع با هزینه شخصی ساخته است، تصریح کرد: با وجود وعده‌هایی برای تجهیز مرکز هیچ اقدامی در این راستا انجام نشد.

رئیس مجتمع معلولین کلید بهشت کنگان ضمن شریح خدمات و هزینه‌های گزاف مرکز از کمبود حمایت‌های دولتی و بخش خصوصی یاد کرد و گفت: همه تلاشمان را برای تأمین هزینه‌های مجتمع به‌کار می‌گیریم اما همواره این مجموعه بدهکار بوده است.

احمدی ضمن تشریح هزینه‌های تأمین مایحتاج مرکز از جمله دارو، غذا، تجهیزات بهداشتی و فیزوتراپی، تصریح کرد: ما نیاز به ارائه مبالغ به‌صورت ریالی نداریم و انتظار می‌رود شرکت‌های فعال در منطقه برای تأمین این نیازها به‌صورت فیزیکی و مداوم اعلام آمادگی کنند.

در ادامه بازدید مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از مسئولان مجتمع خواست تا لیستی از خدمات و هزینه‌های مورد نیاز را برای بررسی طی نامه‌ای به شرکت آریاساسول اعلام کنند تا در حد امکان برای تأمین آنها حمایت انجام شود.

حیدرزاده همچنین گفت: از همه همکاران فعال در صنعت پتروشیمی به‌ویژه پتروشیمی‌های استان بوشهر، مدیران عامل شرکت‌ها، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و اعضای کمیته اجرایی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی دعوت می‌کنیم در این مرکز حاضر شوند برای خدمت به هم‌نوعان خود پیشگام باشند چراکه هریک از ما به نوبه خود در قبال هم‌نوعان وظیفه داریم.

در جریان این بازدید بسته‌های حمایتی معیشتی برای ارائه به معلولین مجتمع کلید بهشت ارائه 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.